AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg klarte altså å rygge inn i en stenkant og krashe baksiden av bilen. Det er den nederste delen som jeg mener er plast, det fikk et skikkelig hull. Dette må vel repareres? Jeg bruker bilen omtrent daglig (jobb), vil det gjøre mye skade om det tar en uke eller to (eller tre eller fire, for den saks skyld) om jeg får ordnet det? Og er det noen som kan anslå omtrent hva dette vil koste? Anonymous poster hash: ca7c2...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg beklager forresten den grufulle stavingen i overskriften. Får ikke fikset det som anonym Anonymous poster hash: ca7c2...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 26. juni 2013 #3 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg betalte 12 000 sist jeg klarte å bulke/løsne bakstykket+skjermen. Men jeg valgte da å bytte hele delen i stedet for å rette ut+lakke, da det var snakk om en ganske ny suv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabudrue Skrevet 26. juni 2013 #4 Del Skrevet 26. juni 2013 Så lenge det ikke hat gått med noen lys, og skiltlyset og skiltet er synlig så måååååå du strengt tatt ikke rette det opp i det hele tatt dersom du ikke ønsker det. Men dersom det har det gått med lamper og shit kan du fort få bot for å kjøre med ødelagte lys osv. Jeg byttet nettopp forskjerm(ja, jeg veit det ikke er det samme) på bilen min da jeg ble påkjørt og det kosta 7k og samme biltype dog eldre modell, så tror ikke du kommer under det i allefall. Koster penger å fikse på kosmetikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #5 Del Skrevet 26. juni 2013 Takk for svar. Det har ikke gått noen lys eller noen ting, det er bare et hull og noen skraper rundt hullet. Jeg betalte 12 000 sist jeg klarte å bulke/løsne bakstykket+skjermen. Men jeg valgte da å bytte hele delen i stedet for å rette ut+lakke, da det var snakk om en ganske ny suv. Jeg vet ikke så mye om bil, men hva er du omtaler som bakstykke og skjerm? Siden den delen jeg har bulket er laget av plast, går det vel ikke an å rette ut? Anonymous poster hash: ca7c2...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 26. juni 2013 #6 Del Skrevet 26. juni 2013 Det er rent kosmetisk, så du måååå jo ikke fikse det. Kjør innom et karosseri/lakkeringsverksted og be om pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #7 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg vet ikke så mye om bil, men hva er du omtaler som bakstykke og skjerm? Siden den delen jeg har bulket er laget av plast, går det vel ikke an å rette ut? Anonymous poster hash: ca7c2...1f2 Da må den byttes. Ring et verksted og sjekk pris, umulig å anslå uten å vite data på bilen. Men det er rent kosmetisk, så opp til deg om/når du ønsker å fikse det. Siden det er plast trenger du ikke ta hensyn til rust en gang. Anonymous poster hash: 63cdc...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Acalewia Skrevet 30. juni 2013 #8 Del Skrevet 30. juni 2013 Så lenge lys er i orden og den sitter fast, trenger du ikke bytte den. Hvis du syntes det er verdt å betale noen tusenlapper for å få bilen fin igjen, gjør du det. Hvis det ikke plager deg å kjøre rundt med hull/riper i bakfangeren, lar du den være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #9 Del Skrevet 2. juli 2013 En bulk eller to gjør vel ingenting? Alt skal være så perfekt i dagens samfunn! Anonymous poster hash: c0d6c...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå