Gå til innhold

Silikon- naturlig utseende


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

HEI! Jeg har planer om å operere inn silikonimplantater. Har tenkt nøye gjennom dette, og funnet ut at dette er noe jeg vil gjøre. Er 25, så føler meg nå voksen nok til å ta steget. Mange som snakker om at puppene vil føles falske, noe jeg har bestemt meg for er greit. I og med at jeg så og si ikke har pupper fra før av vil det ikke bli et problem at de er "for faste". Nå er de så faste at de ikke kan bli fastere ;)

Vil at puppene skal se naturlig ut, med minst mulig arr, så de skal absolutt ikke ha noe glamourmodell-utseede. Er HELT flat fra før av, 167 høy og veier 60. Tenker bare å legge inn LITT- jeg vil ikke ha store pupper, bare rett og slett få pupper for min egen del- har jo savnet dem siden ungdomskolealder. Ingen selvbildeproblemer eller lignede, har ikke komplekser med tanke på kjæreste eller nakenhet, bare rett og slett et ønske om å gjøre meg selv litt mer tilfreds med egen kropp da jeg synes at det er fint med pupper på ei jente. Jeg er fornøyd med kroppen min ellers, og ikke redd for å bli "bitt av opereringsbasillen" :) Noen som har gjort det samme med samme ønske? Er du fornøyd? Noen som kan komme med anbefalinger om klinikker? Som sagt- naturlig utseende og fine arr som hovedfokus!

Anonymous poster hash: 018dc...2cf


Anonymous poster hash: 018dc...2cf



Anonymous poster hash: 018dc...2cf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil få en mye rundere profil med silikon enn hva som er vanlig med naturlige bryst, det er så og si umulig å få dem til å se naturlige ut. Natulige bryst er ikke runde øverst. Men det hjelper selvsagt å ikke legge for mye inn. Holder du deg under 200 ml er sjansene størst. Det finnes dråpeformede innlegg men de er ikke vanlig å bruke så jeg vet ikke hvordan de ser ut.

Skrevet

Jeg har anatomiske innlegg under muskel, og da får du en slak profil uten "kant". Arrene ligger under brystene, og er blitt helt lyserosa med tida. Mao egentlig ikke synlig, med mindre jeg ligger toppløs på stranda.

Hvor store innlegg du vil trenge er individuelt, da det selvfølgelig kommer an på høyde og vekt, samt bredde på brystkassen, osv. Siden du tydeligvis har lite brystvev bør det ikke legges inn særlig mye, ellers vil det fort se sprengt ut.

De aller fleste som legger inn silikon vil unngå pornopupp utseende, og dette er kirurger klar over. Bestill samtaletime hos en kirurg, så får du god hjelp der til hvilken type innlegg du bør ha, og hvor stort.

Skrevet

HEI! Jeg har planer om å operere inn silikonimplantater. Har tenkt nøye gjennom dette, og funnet ut at dette er noe jeg vil gjøre. Er 25, så føler meg nå voksen nok til å ta steget. Mange som snakker om at puppene vil føles falske, noe jeg har bestemt meg for er greit. I og med at jeg så og si ikke har pupper fra før av vil det ikke bli et problem at de er "for faste". Nå er de så faste at de ikke kan bli fastere ;)

Vil at puppene skal se naturlig ut, med minst mulig arr, så de skal absolutt ikke ha noe glamourmodell-utseede. Er HELT flat fra før av, 167 høy og veier 60. Tenker bare å legge inn LITT- jeg vil ikke ha store pupper, bare rett og slett få pupper for min egen del- har jo savnet dem siden ungdomskolealder. Ingen selvbildeproblemer eller lignede, har ikke komplekser med tanke på kjæreste eller nakenhet, bare rett og slett et ønske om å gjøre meg selv litt mer tilfreds med egen kropp da jeg synes at det er fint med pupper på ei jente. Jeg er fornøyd med kroppen min ellers, og ikke redd for å bli "bitt av opereringsbasillen" :) Noen som har gjort det samme med samme ønske? Er du fornøyd? Noen som kan komme med anbefalinger om klinikker? Som sagt- naturlig utseende og fine arr som hovedfokus!

Anonymous poster hash: 018dc...2cf

Anonymous poster hash: 018dc...2cf

Anonymous poster hash: 018dc...2cf

Ganske lik meg da, jeg veier 3 kg mer bare :) Jeg skal ha runde under muskel, men kunne også ha anatomiske under muskel da dette ville gi mer fylde i bunnen av brystene. Jeg skal også ha moderat profil :) Du burde nesten dra på en konsultasjon og sjekke, for det kommer an på brystvevet og fett. Det er litt vanskelig å si noe mer enn at du burde velge under muskel og runde/anatomiske er egentlig opp til deg. Men over muskel vil du jo se kanten på implantatet, som gjør at det ser unaturlig ut.

Tror heller ikke du trenger å legge inn så mye, kirurgen min mente rundt 310g ville passe, men jeg har ujevn størrelse på puppene, så det blir litt forskjell :)

Dra på konsultasjon! Og les på CeeCee's hemmelige verden :) Super tråd for alle som skal ha/har silikon :laugh:

Skrevet (endret)

.

Endret av M.C
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan anbefale Akademikliniken på Ullevål. Jeg har ikke gjort brystene mine der, men nesen, og ble fornøyd. :)



Anonymous poster hash: 1a9a6...828
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...