Gå til innhold

Nipplene mine er som to irritasjonsknapper.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mine nippler er som to irritasjonsknapper.

Når mannen tar på nipplene mine blir så jeg utrolig irritert! Jeg kan være i strålende humør som om jeg hadde vunnet 10 millioner i lotto, men så fort han kiler meg på nipplene enten med tungen eller fingrene så blir jeg så rasende forbanna.

Noen andre som har det slik?

Jeg hater nippelslikking og berøring så intenst at jeg kunne dratt til han rett i fleisen. Jeg får sånn irritasjon at jeg får vondt i magen.

Når han vekker meg om morgene og tar fingertuppene og dingler på nipplene mine så har jeg lyst å kaste opp og det ødelegger nesten hele dagen min...

:sinna:

Anonymous poster hash: a9b0f...33a
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan vi få se dem? Kanskje de er laget på en spesiell måte, noen kvinner har brystvorter som framkaller irritasjon. Dette kan diagnostiseres ved visuell undersøkelse.

Anonymous poster hash: f652b...d17
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan vi få se dem? Kanskje de er laget på en spesiell måte, noen kvinner har brystvorter som framkaller irritasjon. Dette kan diagnostiseres ved visuell undersøkelse.

Anonymous poster hash: f652b...d17

Jada jeg skal selvfølgelig legge ut bilde av nipplene mine på KG! ofcourse....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Be ham slutte? :klo:

Anonymous poster hash: 2cbe6...cf4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Be ham slutte? :klo:

Anonymous poster hash: 2cbe6...cf4

Jeg har bedt om at han slutter, men når jeg sitter der med bare pupper kan han ikke alltid holde seg.

Men jeg lurer på hvor normalt dette er?

Skrevet

Tror dette er helt normalt, kjenner flere som blir irriterte av å bli tatt på ulike deler av kroppen.. Min beste venn, for eksempel, blir rasende om noen rører nesa hennes! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...