AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Sexpartneren min er ALTFOR hardhendt når det kommer til fingring/slikking.Jeg regelrett ligger der og skriker i smerte, mens han tror jeg nyter.Jeg torde ikke å si noe i begynnelsen, og får nå svi for det i ettertid!Hva kan jeg si/gjøre neste gang, slik at han ikke skal slikke og ta meg så innmarri hardt på klitten? Den blir overfølsom under sex, hardhendt slikking hjelper ikke mye på... Det er direkte smertefullt :/Noen forslag? Anonymous poster hash: d4ca0...ee6
fjellkatt Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Snakk med han om de, og be han være litt forsiktig. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Eh.. snakk med ham? Er liksom ikke så mye annet å gjøre. Om min partner hadde gjort noe som var så vondt at jeg faktisk måtte skrike i smerte, hadde jeg bedt ham for helvete å stoppe. Hvorfor gidder du å utsette deg selv for noe slikt? Anonymous poster hash: 58533...918 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Ja, forstår at jeg må fortelle det til ham, men jeg er redd det ødelegger lysten hans litt og sexen blir ikke så bra? Ikke så moro for han å høre, jeg burde si det på en veldig forsiktig måte? Kan klitten bli skadet om den blir stimulert for hardt? TS Anonymous poster hash: d4ca0...ee6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Vurderer du seriøst å utsette deg selv for smerte, bare fordi du er redd for å ødelegge sexlysten hans? Ironisk at du er redd for at det å si ifra kan ødelegge sexlivet deres, når han allerede påfører deg masse smerte istedet for å gi deg nytelse... Og at du ikke bare sier "AU, stopp, det der gjør vondt" neste gang han gjør at du må skrike og gape grunnet store smerter, er mer eller mindre absurd. Oppdratt til å undertrykke deg selv mest mulig? Om han ikke takler å høre at han faktisk skader deg/påfører deg store smerter, og at han må bli mer forsiktig, så er han neppe egnet til å være i et forhold med et annet menneske. Anonymous poster hash: 58533...918 2
Gjest Lille-pus Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Ja, forstår at jeg må fortelle det til ham, men jeg er redd det ødelegger lysten hans litt og sexen blir ikke så bra? Ikke så moro for han å høre, jeg burde si det på en veldig forsiktig måte? Kan klitten bli skadet om den blir stimulert for hardt? TS Anonymous poster hash: d4ca0...ee6 Neimen, det får altså være måte på å hinte forsiktig for ikke å såre, ødelegge lyst og at 'sexen ikke blir så bra' ! Så lengt jeg forstår innlegget ditt så er faktisak ikke sexen så bra i dag når du 'ligger der og skriker i smerte'. Si ifra. Høyt, klart og tydelig, - med mindre du virkelig tenner på den smerten du opplever, da stiller saken seg helt annerledes. - eller han har et par S gener som trigger inn.Skulle så være tilfellet så får dere sammen jobbe frem en konklusjon på den biten. Det får liksom være grenser for å legge opp til martyr rollen. Så vedde jeg en 50 lapp på at når han opplever din nytelse ved litt mindre hårdhendt behandling... så har han intet ønske om å vende tilbake til gamle takter.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Du kan jo bare, som Pus her sier, lære deg å tenne på smerten? Anonymous poster hash: 0b622...b2f
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Jeg kan jo alltids be han være mer forsiktig... Men, kan egentlig klitten bli skadet av for røff behandling? TS Anonymous poster hash: d4ca0...ee6
Gjest Lille-pus Skrevet 26. juni 2013 #9 Skrevet 26. juni 2013 Du kan jo bare, som Pus her sier, lære deg å tenne på smerten? Anonymous poster hash: 0b622...b2f Feil lest. Feil forstått. Full bom på feil skive. Jeg sier TS må si fra, med mindre hun allerede tenner på smerten. Er det erfaringen som taler her nå ? Selv har jeg ikke en fiber i kroppen som hverken er av M eller S kategori, så 'å lære seg å tenne på smerte' som oppleves som tortur ? Endre tenningsmønster med hensyn til smertegrense ? Det mistenker jeg er en ganske så fiktiv prosess, og TS sier dette er så vondt at hun skriker i smerte. Fortell meg om du selv tenner på slik smerte, og om du mener du kan endres til å finne seksuell tenning i å oppleve smerte som føles som ren tortur ? 2
Gjest Allergikeren Skrevet 26. juni 2013 #10 Skrevet 26. juni 2013 Hvis han blir sur for noe annet enn at du kunne sagt fra før, ville han ikke vært mye å spare på her i gården. Ikke at jeg skjønner hvordan du klarer å la ham holde på heller, for den del?! Om klitten blir skadet? _For_ mye av noe er jo aldri bra, men hvorvidt den blir fysisk skadet vet jeg ikke. Men si nå fra! Er det virkelig bedre å skrike i smerte under sexen enn å risikere å såre ham?
Tomaten Skrevet 26. juni 2013 #11 Skrevet 26. juni 2013 Den beste sexen kommer faktisk av kommunikasjon i senga. 2
pressplay Skrevet 26. juni 2013 #12 Skrevet 26. juni 2013 Ja, forstår at jeg må fortelle det til ham, men jeg er redd det ødelegger lysten hans litt og sexen blir ikke så bra? Ikke så moro for han å høre, jeg burde si det på en veldig forsiktig måte? Kan klitten bli skadet om den blir stimulert for hardt? TS Anonymous poster hash: d4ca0...ee6 Hvis han tror at du har det bra så kjører han jo på selvfølgelig. Be ham om å ta det med ro, det må han tåle å høre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå