Gå til innhold

Kuken e for lang? blir det bedre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Holder på med en gutt og vi har hatt sex kun en gang, så dro jeg på ferie, og vi skal være sammen igjen om to dager (en uke etter sist). Problemet er at sist vi hadde sex, ja det var digg, men den gikk liksom akkurat litt for langt inn, og gjorde til tider vondt.. han har 24 cm.. vil dette bli bedre, vil han utvide meg, eller kommer den alltid til å være litt for stor? har ikke hatt dette problemet med andre, men de har også igjen hatt mindre penis

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Luksusproblem. Men litt mer seriøst, du og kroppen din, kommer til å venne deg. Kroppen vil tilpasse seg. Og det vil bare bli deilig... ;)

Anonymous poster hash: c5d19...dc2
  • Liker 1
Skrevet

Den skal ikke helt inn :fnise: Noen kvinner har en skjede på 4 cm...

AnonymBruker
Skrevet

Vil nok ikke tilpasse seg 24 cm nei, så du får be han å ikke putte hele greia inn

Anonymous poster hash: 63665...d48
AnonymBruker
Skrevet

Har det samme problemet med en som er ca 5 cm kortere. Savner å ikke kunne kjøre hardt på i doggy style osv, men jeg tror dessverre ikke det er så mye å gjøre med. :/ Ganske synd, men han må nok bare finne seg i å være forsiktig!

Anonymous poster hash: 4cbf0...00e
AnonymBruker
Skrevet

Luksusproblem. Men litt mer seriøst, du og kroppen din, kommer til å venne deg. Kroppen vil tilpasse seg. Og det vil bare bli deilig... ;)

Anonymous poster hash: c5d19...dc2

Luksusproblem, hvorfor? Er det om å gjøre å finne en mann med lengst mulig pikk? :P For de av oss som liker det hardt, brutalt og hemningsløst, kan dette faktisk være et reelt problem, for det er ikke deilig når han støter for langt inn...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det blir ikke bedre. Skjeden vil ikke tilpasse seg så mange cm i lengden. Skjeden blir lengere når man blir opphisset, men 24 cm kan du nok bare drømme om.

Du får be han om å være forsiktig og ikke peise på som han ønsker.

Anonymous poster hash: f9720...69c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke 24 cm. Det var nok noe han sa til deg. I realiteten er han sikkert et par cm kortere og det vil du tilpasse deg etterhvert. Var du kåt når dere hadde sex eller var du anspent?

Anonymous poster hash: 95157...926
AnonymBruker
Skrevet

Det blir ikke bedre. Skjeden vil ikke tilpasse seg så mange cm i lengden. Skjeden blir lengere når man blir opphisset, men 24 cm kan du nok bare drømme om.

Du får be han om å være forsiktig og ikke peise på som han ønsker.

Anonymous poster hash: f9720...69c

Disse to påstandene er direkte motstridende. Det blir jo åpenbart bedre dersom han har mulighet til å peise på som han ønsker. For begge parter.

Han er ikke 24 cm. Det var nok noe han sa til deg. I realiteten er han sikkert et par cm kortere og det vil du tilpasse deg etterhvert. Var du kåt når dere hadde sex eller var du anspent?

Anonymous poster hash: 95157...926

Nå er ikke jeg TS, men jeg forstår ikke hvorfor folk påstår at dette ikke er et problem (og at det til og med er noe positivt). Jeg kommer aldri til å "bytte ut" mannen min pga størrelsen på pikken hans, men iblant savner jeg faktisk hardhendt sex, uten å måtte være forsiktig.

Har hatt sex med min egen mange ganger, som som nevnt er noe mindre, og har ikke vært anspent, men nei, kjeden min har ikke på magisk vis blitt lengre, dessverre.

Hvorfor denne opphengtheten i "jo større, jo bedre"? :klo:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Heh, det utgjør sikkert en enorm forskjell. :dry:

Nå er ikke jeg TS, men jeg forstår ikke hvorfor folk påstår at dette ikke er et problem (og at det til og med er noe positivt). Jeg kommer aldri til å "bytte ut" mannen min pga størrelsen på pikken hans, men iblant savner jeg faktisk hardhendt sex, uten å måtte være forsiktig.

Har hatt sex med min egen mange ganger, som som nevnt er noe mindre, og har ikke vært anspent, men nei, kjeden min har ikke på magisk vis blitt lengre, dessverre.

Hvorfor denne opphengtheten i "jo større, jo bedre"? :klo:

Mange menn ser på penisen sin som en slags tryllestav. Og jeg kan til en viss grad forstå det, noe av det, det er jo en rar og spennende dings som gir eieren mye nytelse.

Penisatlas

Endret av Pringle
  • Liker 1
Skrevet

Lang kuk er ikke deilig... Og man kan ikke "tilpasse" seg i lengden, bare bredden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tilpasset meg aldri eksens penis. Det gjorde bestandig vondt å ha sex med han. Han var vell 20-21cm.. Så nei, ikke noe luksusproblem!

Anonymous poster hash: a8d84...f58
Gjest Lille-pus
Skrevet

Så mye vil du ikke 'tilpasse deg' i lengderetningen. Samme hvor kåt og klar du er.

Breddemessig funker tilpasning mye bedre, og om du er helt klar og så kåt du kan bli så er skjeden strukket til sitt da maximale.

Jeg mistenker enkelte av de AB'ene som påstår dette er bare deilig og du vil tipasse deg, ikke er AB'er av kvinnekjønn.

Det er absolutt ikke det minste deilig å bli bullhead'et av en 24 cm som med all kraft nærmest knuser livmorhalsen din.

Det er intet annet enn (pardon my French) satans vondt.

• Liker 2
Skrevet

Haha, stakkars. Eksen min var lang (uten at jeg har noe tall), og kunne bli litt for ivrig. Jeg plasserte seriøst føttene mine på brystkassen/skuldrene hans så jeg kunne spenne ifra om han kom for langt inn. Greit å ha litt kontroll over situasjonen.

Enig med de over som sier det er vondt å bli bunnet. Og alle guttene som snakker om at man "tilpasser seg" penis? Haha....? Nei.

Gjest Keikolina
Skrevet

Det hjelper på å klemme ut en unge.

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper på å klemme ut en unge.

I alle trådene jeg ser fra deg virkelig du skikkelig vulgær og usmakelig. Forsøker du å sjokkere folk, eller er du bare dårlig på takt og tone?

Gjest Keikolina
Skrevet

I alle trådene jeg ser fra deg virkelig du skikkelig vulgær og usmakelig. Forsøker du å sjokkere folk, eller er du bare dårlig på takt og tone?

Ja, deg blir det jo vanskligere å bedømme siden du gjemmer deg bak anonym knappen, ellers så bruker jeg å skrive kalve eller klekke ut ungen, men følte å være litt fin på det idag.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, deg blir det jo vanskligere å bedømme siden du gjemmer deg bak anonym knappen, ellers så bruker jeg å skrive kalve eller klekke ut ungen, men følte å være litt fin på det idag.

Ja for du er så mye mindre anonym med et falsk nickname og et profilbilde som ikke er deg selv. ;) Modig altså...

Det plager ikke meg at du velger å snakke som en svett bondegubbe, men om du ikke ønsker å bli tatt for noe slikt så burde du kanskje revurdere hvordan du fremstår ovenfor folk.

Gjest Keikolina
Skrevet

Jeg er ei stolt bondejente, absolutt ingenting og skamme seg over, og mot svette så har deodoranten nettopp havnet i nærmat butikkene våre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...