Gå til innhold

Nå skal det sytes............

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor skal det være såååååå sykt vanskelig for meg og få en kjæreste? Jeg prøver gang på gang og ha noe på gang med folk. Er snill, men ikke needy.

Er heller ikke en dørmatte, men kan ha masse med selvironi, trodde jeg hadde noe på gang med ei nå, men der er jeg vist bare på beite til hun finner det for godt til og ta kontakt igjen. Dette har nå skjedd altfor mange ganger, hver eneste gang det går skeis så går jeg i meg selv for og prøve og finne ut hvor jeg gjorde feil, men det har jeg enda ikke greid.

Merker at jeg begynner og bli sulteforet på det og ha noen og være glad i (her om dagen var det ei jente som strøk meg over armen, og bare det i seg selv kjennes ut som en bragd)

Utifra det dere kan lese her så fremstår jeg vel som noe evneveik, og en som umulig kan ha tatt ett steg utenfor husdøra siden Tande-P hadde sine glansdager på NRK, men jeg er bare 29 år.

Kan også sies at jeg bare har hatt 1 ordentlig kjæreste så lenge jeg har levd, og jeg er ikke typen som har meg uten ei (eller en hehe) og være glad i.

Så hva gjør jeg feil? Slike ting som at jeg er verdens beste gutt og sånt det vil jeg ikke høre, da spør jeg mamma, det jeg vil ha er kritikk for og bli bedre.

Anonymous poster hash: c0e41...1e5

Kanskje du prøver for hardt med å finne en kjæreste? :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du prøver for hardt med å finne en kjæreste? :)

Han har vist at han tar initiativ - da får han høre at han er for gira, interessert, desp og bør roe seg.

Han er rolig, avventende og passiv - da får han beskjed om å vise initiativ, være aktiv, tilrettelegge, sjekke opp osv.

TS, de fleste rådene man får som singel er håpløse. Du må neste bare finne de egen vei inn til forhold. For min del som er langtidssingle hjalp det hverken å være passiv eller aktiv. Jeg tror rett og slett det ikke bare avhenger av meg. Det avhenger også om jeg møter de rette personene og om de faktisk liker meg. Altså kan du ikke kontrollere denne situasjonen selv og bør kanksje innfinne deg med at du ikke har lett for å få kjæreste og heller finne andre gleder i livet.

Anonymous poster hash: 55191...aeb

AnonymBruker
Skrevet

TS:

Vi kan gå på date, så skal jeg gi deg konstruktivt svar etterpå.

Vinn-vinn :D

Er du seriøs? Isåfall meget interessant

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du spurt hun siste hvorfor hun ikke vil mer med deg ?

Kanskje du får et ærlig svar .

Lykke til i jakten

Anonymous poster hash: 40941...494

Skrevet

Friendzone er mest sannsynlig din fiende, og personlig mener jeg at man unngår dette ved å være selvsikker og klar på hva man vil ha fra jenta. Jeg og mange med meg har skrevet dette flere ganger på forumet (og du er sikkert klar over det selv), SELVTILLIT er nøkkelen! Du sier du ikke er noen dørmatte, men viser du med kroppspråk og væremåte at du har troa på deg selv og ikke tar dritt fra noen? Viser du at du er interessert uten å bli klengete? Er du "for" grei og snill, en fyr som det kan være vanskelig å se på som en seriøs partner? Dette gjelder hvertfall for meg og hvordan jeg blir tiltrukket av gutter, og jeg er sånn cirka innenfor din aldersgruppe :)

Friendzone finnes ikke. De som påstår noe annet, er patetiske menn som tydeligvis mener at de fortjener å bli pult av en venninne bare fordi man "er grei". Sannheten er at disse personene er desperate, kleine, har null ferdigheter i å flørte og har som oftest under middels utseende. Å være snill gjør ikke opp for de trekkende. Ingen vil date en teddybjørn-mann.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Friendzone finnes ikke. De som påstår noe annet, er patetiske menn som tydeligvis mener at de fortjener å bli pult av en venninne bare fordi man "er grei". Sannheten er at disse personene er desperate, kleine, har null ferdigheter i å flørte og har som oftest under middels utseende. Å være snill gjør ikke opp for de trekkende. Ingen vil date en teddybjørn-mann.

Jøss, da må jeg rent være scizofren, for jeg kan da beint ut ment å ha sett både et og to slike par. Best å ta pilla si gitt! :kari:

Endret av Cordelia
Gjest hjerteis
Skrevet

Er du seriøs? Isåfall meget interessant

Ja, hvorfor ikke? Sett at vi bor på nokså samme kant av landet :)

AnonymBruker
Skrevet

Sentrale østlandet?

Gjest hjerteis
Skrevet

Sentrale østlandet?

Tja, er et lite stykke unna. Men ikke umulig!

Hadde vært litt gøy :)

Skrevet

Tja, er et lite stykke unna. Men ikke umulig!

Hadde vært litt gøy :)

Ikke sant, men du er singel forresten?

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Ditt største problem er at damer med klasse, ikke finner det tiltalende med menn som kaller folk for trailertrash.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Feilen du gjør er å lete etter feil med deg. Du skal heller i hverdagen se på dine positive sider, rose deg for det du gjør som er bra. Når du møter en ny jente, skal du fokusere på henne, oppdage hvordan hun er og hva hun liker. Ut fra dette finner du ut om hun bare er et bekjentskap eller en du er interessert i. Du skal ikke være opptatt av å få henne til å like deg. Tenk at ting går av seg selv, og en dag møter du en som passer for deg. Det har ingen hast, du nyter livet underveis. Det er innstillingen du må ha.

Anonymous poster hash: db578...088
AnonymBruker
Skrevet

Ditt største problem er at damer med klasse, ikke finner det tiltalende med menn som kaller folk for trailertrash.

Enig i at det ikke var bra.

Anonymous poster hash: db578...088

• Liker 1
Gjest hjerteis
Skrevet

Ikke sant, men du er singel forresten?

Jepp :)

AnonymBruker
Skrevet

Takket være sånne som deg går tusenvis av menn ensomme rundt om i landet. Irriterende at en person som kan ha både utdannelse og jobb, er selvstendig og generelt oppegående skal bli sett på som patetisk og desperat fordi man har lyst på kjæreste, men mangler evner til å flørte, er usikker osv.

Anonymous poster hash: 5ba90...d15

• Liker 1
Skrevet

Takket være sånne som deg går tusenvis av menn ensomme rundt om i landet. Irriterende at en person som kan ha både utdannelse og jobb, er selvstendig og generelt oppegående skal bli sett på som patetisk og desperat fordi man har lyst på kjæreste, men mangler evner til å flørte, er usikker osv.

Finnes da både ensomme menn og kvinner. Forskjellen er at de som har litt guts klarer å finne seg en kjæreste. Å ha sex er ikke noen menneskerett, og man fortjenerer ikke noe "pityfuck" bare fordi man er snill.

AnonymBruker
Skrevet

Finnes da både ensomme menn og kvinner. Forskjellen er at de som har litt guts klarer å finne seg en kjæreste. Å ha sex er ikke noen menneskerett, og man fortjenerer ikke noe "pityfuck" bare fordi man er snill.

Menneskerettighetene er bare noe vi mennesker har diktet opp og det er definitivt den mest irriterende hersketeknikken som blir brukt i tilnærmet ALLE diskusjoner. Sex, intimitet og sosialisering er grunninstinkter hos oss mennesker, det er et faktum. Men det er vel der de prostituerte kommer inn i bildet. Får man ikke så kjøper man, og det er faktisk helt ok.

Skrevet

Menneskerettighetene er bare noe vi mennesker har diktet opp og det er definitivt den mest irriterende hersketeknikken som blir brukt i tilnærmet ALLE diskusjoner. Sex, intimitet og sosialisering er grunninstinkter hos oss mennesker, det er et faktum. Men det er vel der de prostituerte kommer inn i bildet. Får man ikke så kjøper man, og det er faktisk helt ok.

Nei, det er ikke ok.

Har man lyst på sex, nærhet og kjærlighet, må man jobbe for å få det.

Å sitte hjemme og syte over det kvinnelige kjønn, og spy ut dritt som at slike patetiske mannfolk som man selv er skal få pult på blå resept er ynkelig.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke ok.

Har man lyst på sex, nærhet og kjærlighet, må man jobbe for å få det.

Å sitte hjemme og syte over det kvinnelige kjønn, og spy ut dritt som at slike patetiske mannfolk som man selv er skal få pult på blå resept er ynkelig.

Næmmen, slenger du ut stråmenn? Først hersketeknikk og deretter en stråmann, "bøyer meg i støvet". Det er jo nesten like patetisk som å kjøpe sex. Naturen har nå skapt oss som seksuelle vesener og jeg er superglad for at det eksisterer prostitusjon, spesielt når jeg møter på slike som deg. Stygge og handicapede, personer med asberger og psykiske lidelser; alle har de behov for nærhet akkurat som alle andre, og jeg priser meg lykkelig for at de har den muligheten gjennom prostitusjon. Jeg gleder meg til neste regjeringsskifte for da kommer sannsynligvis prostitusjonsloven til å avvikles :danse: . Hurra.

• Liker 1
Skrevet

Næmmen, slenger du ut stråmenn? Først hersketeknikk og deretter en stråmann, "bøyer meg i støvet". Det er jo nesten like patetisk som å kjøpe sex. Naturen har nå skapt oss som seksuelle vesener og jeg er superglad for at det eksisterer prostitusjon, spesielt når jeg møter på slike som deg. Stygge og handicapede, personer med asberger og psykiske lidelser; alle har de behov for nærhet akkurat som alle andre, og jeg priser meg lykkelig for at de har den muligheten gjennom prostitusjon. Jeg gleder meg til neste regjeringsskifte for da kommer sannsynligvis prostitusjonsloven til å avvikles :danse: . Hurra.

Fortell om "stråmennene" jeg har kastet ut da. ;) Er jo innlysende at du ikke har så bra kvinnesyn når du mener at "sånne som meg" (kvinne som ikke puler menn bare de er snille) gjør at prostitusjon er nødvendig.

Alle eksemplene du nevner over kan skaffe seg en partner, med mindre de er såpass autistiske at de ikke kan kommunisere eller har læringsvansker som f.eks. downs, men disse menneskene skal uansett ikke ha sex (det regnes faktisk som overgrep).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...