Gå til innhold

Vikariat og graviditet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vært tilkallingsvikar men har nå fått tilbud om vikariat i ett år. Vi har lyst på barn, men så er det dette med mangel på fast jobb og hva som skjer etter endt vikariat da. Er det dumt å satse på barn nå i forhold til at jeg ikke vet hva som skjer etter endt vikariat? Har ikke lyst til å vente lengre, det er vanskelig å få seg fast jobb i kommunen, men så er det den samvittigheten da, og utryggheten i å ikke ha fast jobb. Samboeren har ett år igjen før han er ferdig som lærling, vet ikke hva som skjer etter lærlingetiden, men tror han har gode sjanser på jobb.



Anonymous poster hash: f3542...fb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dere ikke vente et år, så vet dere mer? Siden samboeren din er lærling, går jeg ut fra at dere er relativt unge.



Anonymous poster hash: 6774f...7e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke vente et år, så vet dere mer? Siden samboeren din er lærling, går jeg ut fra at dere er relativt unge.

Anonymous poster hash: 6774f...7e1

Nei, vi er over 30. Samboeren har bare funnet ut hva han ville bli litt sent.

Anonymous poster hash: f3542...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta vikariatet, bli gravid og bruke barseltiden på å søke jobb? Ikke optimalt, men det er sjeldent det passer helt perfekt å få barn.. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ville fått barn når det passa i forholdet. Skal ein vente på utenforliggende forhold så kan ein vente evig. Dette blir jo bare min personlige meining, men det vil som oftest ordne seg. Men du bør prøve passe på å ha vore i jobb slik at du får fødselspenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...