Gå til innhold

Følgessjema hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fullført et årsstudium på 60 stp, og tenkte jeg skulle sende inn dokumentasjon med ettersendingsslippen som ligger inne på Samordna opptak. Men hvordan gjør jeg dette? Har ikke fått noe "bevis" på fullført årrstudium i posten, så vidt jeg vet... Så hva er det jeg skal sende inn egentlig ? Eller går dette automatisk når jeg har søkt meg inn på samme studiested som jeg tok disse 60 stp..?



Anonymous poster hash: 04ab7...dd3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fullført et årsstudium på 60 stp, og tenkte jeg skulle sende inn dokumentasjon med ettersendingsslippen som ligger inne på Samordna opptak. Men hvordan gjør jeg dette? Har ikke fått noe "bevis" på fullført årrstudium i posten, så vidt jeg vet... Så hva er det jeg skal sende inn egentlig ? Eller går dette automatisk når jeg har søkt meg inn på samme studiested som jeg tok disse 60 stp..?

Anonymous poster hash: 04ab7...dd3

Karakter utskrift antar jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karakter utskrift antar jeg =)

Fra hvor? Studentweb? :S

Anonymous poster hash: 04ab7...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bestille karakterutskrift fra uni, det gjøres inne på Studentweb. Utskrift fra Studentweb er ikke godt nok. Det er samordnet opptak som koordinerer opptakene, derfor må du sende inn selv om det er samme uni.



Anonymous poster hash: 0e213...2b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bestille karakterutskrift fra uni, det gjøres inne på Studentweb. Utskrift fra Studentweb er ikke godt nok. Det er samordnet opptak som koordinerer opptakene, derfor må du sende inn selv om det er samme uni.

Anonymous poster hash: 0e213...2b8

Tusen takk! Nå har jeg gjort det :)

Noen som vet hva fristen er for disse ettersendingene?

Anonymous poster hash: 04ab7...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. juli :)

Seriøst!! Det er jo ikke sikkert det går da ? :O Hvis jeg bestilte det i dag, og må sende det inn...

Anonymous poster hash: 04ab7...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...