Gå til innhold

Nettopp blitt singel!

Fremhevede innlegg

Gjest Silvermist
Skrevet

Ser ut til at det blir søking av jobb på begge plassene :)

Smart tenkt, Marihøna! Jeg er i en lignende situasjon selv, vært singel i 6 mnd, etter et forhold på 3-5 ( noe anonymisering må man koste på seg), og er nå i ferd med å søke jobb innen ett år vil føre meg tilbake dit nettverket mitt (og hjertet) ligger

. Og i mellomtiden kan jeg besøke hjembyen i så mange helger jeg orker. Men jeg har lenge blitt (på tross av brudd) i en by er jeg har "noe" nettverk, for å se hvordan det utviklet seg. Dagens motto; Man må satse for å vinne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smart tenkt, Marihøna! Jeg er i en lignende situasjon selv, vært singel i 6 mnd, etter et forhold på 3-5 ( noe anonymisering må man koste på seg), og er nå i ferd med å søke jobb innen ett år vil føre meg tilbake dit nettverket mitt (og hjertet) ligger

. Og i mellomtiden kan jeg besøke hjembyen i så mange helger jeg orker. Men jeg har lenge blitt (på tross av brudd) i en by er jeg har "noe" nettverk, for å se hvordan det utviklet seg. Dagens motto; Man må satse for å vinne!

Godt å høre at man ikke er alene om å være i denne situasjonen eller at andre har vært i den.. Ikke noe hyggelig situasjon for min del da, men men, var vel dette som var meningen...

Skrevet

Jeg har ikke jobb nei, og er usikker på hvordan by jeg skal begynne og søke i, kanskje jeg bare skal søke litt her og litt der, også se hvor jeg får jobb :)

Ingen som har noen tips til meg?

Synes du bør ta ditt eget råd. Søk på de jobbene du har mest lyst på uavhengig av hvor i verden de er, og flytt dit du får den jobben som står høyest på listen. Ingen grunn til å begrense seg til Oslo eller Bergen, om du ikke vil.

Skrevet

Synes du bør ta ditt eget råd. Søk på de jobbene du har mest lyst på uavhengig av hvor i verden de er, og flytt dit du får den jobben som står høyest på listen. Ingen grunn til å begrense seg til Oslo eller Bergen, om du ikke vil.

Det var også en god ide, jeg får sette meg ned og se etter den jobben jeg mest har lyst på også søke på den uansett hvor den er :)

AnonymBruker
Skrevet

Fornuftig. :)

Anonymous poster hash: 6d01c...853

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...