Gå til innhold

konstant kåt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

musa mi er alltid våt.. litt eller mye, men alltid våt. tør ikke være rundt hunder en gang, for de har jo en tendens til å lukte i skrittet ditt når du er kåt, ehe.

hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

musa mi er alltid våt.. litt eller mye, men alltid våt. tør ikke være rundt hunder en gang, for de har jo en tendens til å lukte i skrittet ditt når du er kåt, ehe.

hjelp!

Stakkars jenta mi! Kom til meg du så skal jeg hjelpe deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Gå til legen.

Anonymous poster hash: 8dd4e...551
AnonymBruker
Skrevet

Det er da vanlig å ikke være knusktørr der nede.

Anonymous poster hash: 5876b...b4f
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hunder lukter ikke i skrittet på folk som er kåte. De lukter på folk som 1)har dårlig hygiene, 2) har en infeksjon med sopp eller bakterier eller 3) har menstruasjon.

Hunder er ikke intressert i menneskers kåthet. Det de blir intressert i er en lukt av blod eller noe ureint, som kan fortelle dem om personen ikke er helt frisk.

Dessuten, hadde du vært tørr i musa konstantm bortsett fra når du var kåt, da ville du desverre blitt fort syk, for da hadde du så tørre slimhinner at du ikke hadde noe immunforsvar på slimhinnene dine.

PS. Kåthet er en opphisset følelse og et behov for å berøre/ bli berørt. Våt mus er et tegn på at du har normale slimhinner.

Anonymous poster hash: eb86d...6bc
  • Liker 2
Skrevet

Hunder lukter ikke i skrittet på folk som er kåte. De lukter på folk som 1)har dårlig hygiene, 2) har en infeksjon med sopp eller bakterier eller 3) har menstruasjon.

Hunder er ikke intressert i menneskers kåthet. Det de blir intressert i er en lukt av blod eller noe ureint, som kan fortelle dem om personen ikke er helt frisk.

Dessuten, hadde du vært tørr i musa konstantm bortsett fra når du var kåt, da ville du desverre blitt fort syk, for da hadde du så tørre slimhinner at du ikke hadde noe immunforsvar på slimhinnene dine.

PS. Kåthet er en opphisset følelse og et behov for å berøre/ bli berørt. Våt mus er et tegn på at du har normale slimhinner.

åjaa hadde sopp, så sikkert derfor hundene til kjæresten min eh luktet i skrittet på meg..

Skrevet

Du glemte 1A. Hunder lukter på mennesker fordi vi alle lukter forskjellig.De lukter for å finne ut at DU er du...

Og ts er garantert mann.

• Liker 3
Skrevet

Du glemte 1A. Hunder lukter på mennesker fordi vi alle lukter forskjellig.De lukter for å finne ut at DU er du...

Og ts er garantert mann.

er ikke mann? haha

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nå på sommeren har jeg det også sånn..varmen og sola gjør meg så utrolig kåt. Går rundt med en halvstiv en hele tiden og tenker konstant på fitte...;) Hva gjør man ?

Anonymous poster hash: 18717...b49
AnonymBruker
Skrevet

Nå på sommeren har jeg det også sånn..varmen og sola gjør meg så utrolig kåt. Går rundt med en halvstiv en hele tiden og tenker konstant på fitte... ;) Hva gjør man ?

Anonymous poster hash: 18717...b49

Kastrerer potensielle overgripere. Problem løst.

Anonymous poster hash: 57e5a...5ff

Skrevet

hjelp!

Jeg skjønner deg så godt..:) Jeg kåt og småhard hele tiden nå på sommeren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...