AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Hei. Jeg har i lengre tid slitt med helsen. Det startet i desember med vondt i halsen. Etterhvert fikk jeg forstørrede lymfekjertler, vondt i brystet, og vondt i magen. Tok da nexium, som hjalp. Fremdeles halstrøbbel (sår, tett, slimete, alt med seg), tørr i halsen, vondt i kjeven og øret. Var i februar hos legen, tok blodprøver, alt så normalt ut. Tok også ultralyd nå i juni. I mai fant jeg noen hvite prikker på mandlene, dette mente legen var matrester som hadde satt seg fast. Nå de siste dagene har jeg igjen begynt å få ubehag i brystet. Jeg har ikke blitt bra i halsen. Det kjennes tett ut, raspete og sårt til tider. Det er spesielt på den ene siden (min venstre side). Midt under haka har jeg nå den siste uka hatt en hevelse som er øm, og når jeg klemmer der, får jeg vondt i halsen, øret og kjeven. Har også fått et sår/betennelseklump på haka som har væsket. Jeg begynner å bli mektig lei! Lymfekjertlene har nesten trukket seg helt tilbake, men jeg er fremdeles ikke bra i halsen. Jeg trodde det var betennelse, for det kjentes slik ut, men i følge legen, er det ikke det. Det kjennes innimellom ut som om noe flytter på seg inni halsen, og som sagt, tett, sår og tørr. Også dette i kjeven og vondt/klør i øret. Er det noen som vet hva dette kan være? Begynner å bli litt lei av å gå til legen, betale 200 kr, bare for å høre at det ikke er noe galt med meg... (beklager litt rotete innlegg, bare spør om noe er uklart). Hadde satt veeeeeldig pris på alt av forslag. Allmenntilstanden er ellers ok, ikke feber o.l. Anonymous poster hash: 0660e...bab
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Ultralyden var forresten av lymfekjertlene/halsen. Anonymous poster hash: 0660e...bab
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Dytter litt.Anonymous poster hash: 0660e...bab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå