Gå til innhold

Hemmeligheten bak Tones rumpe

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne uka kunne Se og Hør avsløre hemmeligheten bak Tones rumpe.

Har dessverre ikke fått lest artikkelen. Noen som har leste den og kan oppsummere hva dette handlet om?

Anonymous poster hash: 54a9e...169
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke lest den.

Men hemmeligheten er gode gener :)

Jeg har sprettrumpe selv om jeg ikke trener jeg, men selvsagt kan man trene seg til en litt penere rumpe, bare at jeg tror ikke alle kan få en rund sprettrumpe heller

Anonymous poster hash: b4120...52b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har det bladet, og noe så teit. Det var 2 siders reportasje om Tones liv og folk, treneren som trente rumpa, manageren og kona, stylistene, sminkørene, nære venner og søsteren. Var ikke noe tips om rumpa til Tone. Så ikke kjøp det, er bare lureri.

Anonymous poster hash: f3961...7ce
  • Liker 1
Skrevet

Er det virkelig noen som tror at artikkelen ville inneholdt noe nyttig?

• Liker 14
Skrevet

Er det virkelig noen som tror at artikkelen ville inneholdt noe nyttig?

Nei, hva kan dem skrive om Tone som er nyttig???

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, herregud.. Hva folk gidder å henge seg opp i.

Repotasjer om en eller annen persons rumpe selger tydeligvis mer enn repotasjer om nedbygging av naturreservater og andre ting som faktisk betyr noe for menneskeheten som art. Folk er så dumme at jeg får lyst til å grine iblant. :P

Om du lurer på hvordan man får en fin rumpe, TS, så ligger "hemmeligheten" (nok en gang, herregud..) i relativt lav fettprosent (oppnås ved kaloriunderskudd) kombinert med hard styrketrening (hip thrust, knebøy, osv).

Men hvorfor ligger denne tråden på seksualforumet?

Anonymous poster hash: d1990...16b
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Stod ingenting om hvordan hun har trent opp rumpa si. Står på forsiden "hemmeligheten bak tones rumpe" og alt som står er hvilke awesome kjendisvenner hun har. Eneste som står om trening, er hvilken personlig trener hun har, så det er vel hun som er hemmeligheten.

Men jeg så på programmet hennes, og der viste de henne mens hun trente. Der ble hun klaska på rumpa i et par minutter for å aktivere den eller noe, og så gjorde hun øvelser som knebøy, utfall og sånn med tunge vekter. Andre øvelser som hip thrust og markløft er også gode øvelser for rumpa. Men det må være tungt nok :)

Anonymous poster hash: 715fb...c99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil bare skyte inn her at eks'en min het Tone og hun er her på forumet av og til og hun hadde en deilig deilig rumpe som jeg ble vannvittig kåt av å slikke og knulle og som jeg fremdeles runker til.

I tilfelle du leser dette Tone.

Anonymous poster hash: 8bae1...f60
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hemmeligheten bak Tones rumpe!

Altså.

Det er ganske enkelt; du bare blander sammen majones, ketsjup og kanel, varmer det litt i mikroen og venter til det har kjølt seg ned til fingervarme/lunkent. Deretter smører du dette utover rumpa og så må det lufttørke i 3 timer. Gjerne med rumpa ut vinduet for bedre effekt! Gjør dette daglig (helst på kvelden) over noen uker så vil du snart se forskjell, både i fasthet, cellulitter og rumpehår!

:opplyser:

Anonymous poster hash: 1f312...c3b
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken Tone er det snakk om?

Hvorfor er rumpa hennes spesielt interessant?

Anonymous poster hash: 9c93d...490

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken Tone er det snakk om?

Hvorfor er rumpa hennes spesielt interessant?

:hakeslepp:

Hvaaaa, alle i Norge vet da at det kun finnes én Tone! Og det siste spørsmålet ditt var så tåpelig at du fortjener rumperis og gapestokk i botanisk have!

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Jeg vet hemmeligheten bak Tones rumpe!

Altså.

Det er ganske enkelt; du bare blander sammen majones, ketsjup og kanel, varmer det litt i mikroen og venter til det har kjølt seg ned til fingervarme/lunkent. Deretter smører du dette utover rumpa og så må det lufttørke i 3 timer. Gjerne med rumpa ut vinduet for bedre effekt! Gjør dette daglig (helst på kvelden) over noen uker så vil du snart se forskjell, både i fasthet, cellulitter og rumpehår!

:opplyser:

Etterpå må du ta bilde av rumpa og grave det ned ved foten av et tre ved fullmåne, mens du er splitter naken og messer til guden av Tone-rumper.

• Liker 1
Skrevet

Er vi sikker på at Tones rompe er så fin da?

Altså, jeg har aldri sett at hun har flasha den, iallefall..

• Liker 1
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Er vi sikker på at Tones rompe er så fin da?

Altså, jeg har aldri sett at hun har flasha den, iallefall..

Rumpa hennes er sikkert mer enn fin den, selv om vi ikke har sett den, men å vie masse spalteplass til den blir litt i meste laget.

Skrevet

hun har faktisk sagt det selv: hemmeligheten bak hennes rumpe er at den er "kjemperetusjert".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke lest den.

Men hemmeligheten er gode gener :)

Jeg har sprettrumpe selv om jeg ikke trener jeg, men selvsagt kan man trene seg til en litt penere rumpe, bare at jeg tror ikke alle kan få en rund sprettrumpe heller

Anonymous poster hash: b4120...52b

Nei, det har du ikke. Enten så innbiller du deg at du har det, eller så har du drevet med noe, eller driver med noe, som du ikke regner som trening, som har resultert i det. Men det er alltid sånne som påstår at de har

Anonymous poster hash: 32132...ac9

Gjest Gunfreak
Skrevet

Hemmliheten bak tones rompe er vel bærsj? eller har hun andre ting bak rompa vi ikke har?

• Liker 1
Skrevet

Hvilke hemmeligheter har dere i rumpa?

Jeg tror et bra tiks er å sykle, og kjøre på ganske tunge gir i noen korte oppoverbakker.

• Liker 1
Skrevet

Hemmliheten bak tones rompe er vel bærsj? eller har hun andre ting bak rompa vi ikke har?

shhhh Gunfreak, det er et tabu for mange! Det er derfor ingen snakker om det, og det er derfor det er hemmelig! Nå har du spoila alt! :(

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

:hakeslepp:Hvaaaa, alle i Norge vet da at det kun finnes én Tone! Og det siste spørsmålet ditt var så tåpelig at du fortjener rumperis og gapestokk i botanisk have! Anonymous poster hash: 1f312...c3b

Kan du ikke heller svare på spørsmålet?

Det er ikke alle som er opptatt av kjendiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...