Pottah Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Hei. Jeg har kjøpt Veet Wax Strips (Easy Grip), og er ikke fornøyd med resultatet. Etter de første gangene jeg dro av stripsen, var det mer av voksen som satt på benet mitt, enn hår som hadde gått av. Sjekket hårlengden med en målegreie på stripsen og de skal være lange nok, men likevel var det bare noen få hårstrå som ble tatt. Er det jeg som har gjort noe galt, eller er voksstripsene til Veet rett og slett ikke så bra? Noen som har erfaring?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Har samme erfaring. Jeg varmet opp voksen med hendene, slik som instruksen sier, men synes ikke det funket, og jeg hadde mye hår igjen etter jeg dro av stripsen. Dessuten synes jeg at stripsen blir så ekkel etter man har brukt den en gang, og det er nesten ikke mulig å bruke den på andre plasser på beinet. Dessuten synes jeg at det er vanskelig å fjerne voksen som er igjen med de serviettene. Jeg har vurdert å ta stripsene i microen i noe sekunder, men er usikker på om det funker. Anonymous poster hash: 48231...bc7
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Har selv opplevd at noen av stripsene har vært usedvanlig tørre. Vet ikke om det er fordi de har ligget forlenge i butikk/hjemme eller hva det kommer av. Da fungerer de dårlig uansett hvor mye du varmer dem i hendene. Andre pakker har vært mer klissete og enklere å ha med å gjøre. Har bedre erfaring med varm voksen fra VEET - (som du varmer opp i mikroen o.l) Er også rimligere i lengden og den tar med mye mer hår enn disse stripsene. Anonymous poster hash: 77cc3...951
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 Jeg synes Veet sine er helt elendige (har egentlig ikke prøvd andre). Har samme erfaring som deg. Få hår som går av, og masse voks igjen på bena som er kjempevanskelig å få av :/ Burde kanskje prøvd varmvoks jeg også. Anonymous poster hash: afba7...2af
Elliez Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 Olje får av voksen som sitter igjen på beina. Alt fra matolje til jojoba just a tip!
Eline98 Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Jeg prøvde noen derfra, men jeg syntes ikke de var så særlig bra.. de rev først ut ganske godt, og jeg tenkte liksom at dette blir sikkert bra. Men når jeg skulle bruke den samme på igjen... det rev jo bare litt hår ut, det var ikke særlig mye! Måtte jo barbere meg i steden for... haha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå