Gå til innhold

Han kjeftet på meg :(


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tok en overdose og havnet på somatisk sykehuset. nå idag kjeftet overlegen på psykriartisk på meg :(

Han bare "du er ikke til å stole på" "DU er vel klar over det var dødelig dose?" "SI DA HVORFOR DU TOK DEM, JEG VENTER"

Så sa jeg det er vanskelig å forklare og da sa han strengt KOM IGJEN SI DET NÅ!!!

Jeg følte meg presset. jeg hadde bare lyst til å gå. Tror han virkelig det hjelperr meg å kjefte på meg? Nå sitter jeg bare her å gråter. Jeg vil ikke prate med han på nytt. Han er skummel. Men har ikke noe valg. Kan de tvinbge meg til å prate med han? Jeg orker ikke folk som kjefter ..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres jo litt uprofesjonelt ut, men ut fra de andre innleggene du har opprettet her inne så virker det som om aktivt forsøker å motarbeide alle de som prøver å hjelpe deg. Så jeg skjønner at han blir oppgitt, noen ganger må man rett og slett snakke hardt for å nå gjennom til folk.



Anonymous poster hash: 678a7...777
  • Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Han er redd for at det blir opprettet tilsynssak vil jeg tro. Prøv å ikke ta det personlig.

Skrevet

Huff, skjønner godt at det var ubehagelig, og jeg synes han høres veldig uprofesjonell ut. Du er innlagt på en psykiatrisk avdeling? Har du noen kontaktpersoner du stoler på som du kan prate med? Kanskje du kan fortelle dem hvorfor du tok overdosen og så kan de eventuelt bringe det videre?

Håper det går bra med deg og så vil jeg sende deg en klem :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Høres jo litt uprofesjonelt ut, men ut fra de andre innleggene du har opprettet her inne så virker det som om aktivt forsøker å motarbeide alle de som prøver å hjelpe deg. Så jeg skjønner at han blir oppgitt, noen ganger må man rett og slett snakke hardt for å nå gjennom til folk.

Anonymous poster hash: 678a7...777

Jeg er anonym. Hvordan kan du vite hvem som har skrevet hva? jeg prøver ikke motararbeide de som vil hjelpe meg, jeg prøver bare å takle verden. jeg føler ikke at hjelp hjelper. hva i huleste skal jeg gjøre da?? jeg vil ha et godt liv jeg vil virkelig det. men det er vanskelig.

oppgitt? syns du virkelig det er greit at han er sånn? han har faen meg ødelagt livet mitt!!!!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Han er redd for at det blir opprettet tilsynssak vil jeg tro. Prøv å ikke ta det personlig.

Skal prøve.. men var bare helt forferdelig :( aldri igjen

Skrevet

uten å være frekk eller noe, hvorfor tok du de?

var d for å dø, eller var d et skrik om hjelp?

var du innlagt når du tok tabl?

Gjest Gjest
Skrevet

Huff, skjønner godt at det var ubehagelig, og jeg synes han høres veldig uprofesjonell ut. Du er innlagt på en psykiatrisk avdeling? Har du noen kontaktpersoner du stoler på som du kan prate med? Kanskje du kan fortelle dem hvorfor du tok overdosen og så kan de eventuelt bringe det videre?

Håper det går bra med deg og så vil jeg sende deg en klem :klem:

Jeg har pratet med noen men de forsto ikke hvor ille det var :(

De vet det allerede, har fortalt det til behandleren min (hun ble ikke sint) så skjønner ikke hvorfor overlegen var sånn. Tusen takk <3 Betyr mye.

Skrevet

Uansett så snakker man da ikke sånn til et menneske! Greit man ikke skal dulle, men man kan ikke si sånt forde. Kjenner jeg ble riktig irritert her.

Skrevet

drøyt,hadde noen gjort det når jeg våkna av det samme hadde jeg blitt helt fra meg ..

Skrevet

Merker jeg blir faen så forbanna. Greit nok, av og til må man snakke hardt til slike pasienter. (Skjedd med meg og, ble bare helt ødelagt enn frisk av en psykolog over to år..) men man snakker IKKE sånn til mennesker som nettopp har prøvd å ta livet av seg.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg faktisk ikke sagt et ord. Jeg hadde gått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...