AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Vi skal på kjærestetur, i 4 dager til london. Lurer litt på hvor mye penger som gikk, utenom fly og hotell, i mat og shopping for dere? Anonymous poster hash: e394b...c55
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Alt for mye. Reiste på jentetur og brukte 10 tusen i lommepenger. Anonymous poster hash: d5e3d...0fa
Anglofil Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 (endret) Tja, når jeg reiser dit alene så bruker jeg rundt 10.-15.000 kr. Men det er der jeg gjør min shopping gjennom året. Det kommer helt an på hva dere kommer til å prioritere. Da jeg var der med mannen brukte vi vel 1500 kr i lommepenger utover mat og hotell. Mvh Yvonne Endret 25. juni 2013 av Yvonne
caroprins Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Vi bodde på leilighetshotell med supermarked i første etasje og handlet mesteparten av maten vår der så det ble ikke så mye. Sånn rundt 1000 kroner kanskje til 2 pers. Da handlet vi god frokost, kveldsmat, snacks og juce,kaffe og slikt. Så spiste vi 2 ganger middag ute og 2 ganger lunsj og dette kom vel på rundt 1500 kroner totalt for 2. Dyr by å spise ute i. Kunne gjort det billigere ved å velge burger king og tilsvarende da men vi gjorde ikke det denne gangen. Så brukte vi ca maks 150 kroner på bussbilletter . Tok buss til Trafalgar Square og brukte bena mye. Og ca 1500 kroner på billetter til London Eye, London Zoo, Akvariet og båttur på Themsen. Dette var for 2. Når jeg kjøpte billettene til London Eye så kunne jeg kjøpe de andre samtidig og da fikk jeg rabatt på disse. Så det gjorde jeg. taxi fra Heathrow til London koster 70 pund. Vi var mange og hadde leid en maxitaxi ,men hadde jeg kommet alene så hadde jeg tatt buss eller tog inn til byen. Jeg bryr meg ikke om shopping så det hoppet jeg over så der ble budsjettet null. Så alt i alt om jeg også regner inn mat på flyplassene også så ble det vel rundt 5000 maks i lommepenger utenom fly og hotell.
Gjest SweetSunshine Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Var der forrige uke og sved av rundt 7000. Men da hamstet jeg opp på en god del produkter jeg sparte penger på i forhold til her hjemme og som jeg trengte nye av.
VictoriaS Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Brukte rundt 4000 kr da jeg var der søndag til torsdag, ca. halvparten var shopping.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Jeg er ofte på firedagersturer til London. Det pleier å gå 1600 pr opphold, og det er til lunsj, middag, kaffe og lignende, pluss tube/buss av og til og småshopping. Jeg går mye og spiser som regel frokost "hjemme". Anonymous poster hash: bfd97...929
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå