Gjest prinsessepai Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Et tema som er diskutert i årevis, og jeg vey at alle har det, jeg vet det er helt normalt og jeg vet at det er lite å gjøre med det. Men de plager meg, ikke bare litt, men de er faktisk hemmende for meg. Jeg var 16 år da jeg oppdaget de første, små ujevnheter på låret da jeg satt. Jeg brydde meg ikke nevneverdig da, men det har bare blitt værre og værre. Jeg ee nå 27 år og har ikke vært på en strand i bikini siden 2005... jeg gruer meg til alle sydenturer og noe av det værste jeg kan forestille meg er å måtte ha på meg bikini i offentlighet. Jeg er ikke overvektig, er 170 høy og veier 67 kg, jeg trener normalt (2-4 ganger i uka). Jeg har prøvd uttallige kremer og kurer, men det er jo ingenting som hjelper! Og jeg gjør det jeg kan for å fokusere på de positive trekkene ved meg selv framfor å tenke å cellulittene mine. Men det går bare ikke. Jeg har ekstremt synlig cellulitt på rumpe og øverste del av lårene, litt på magen og litt på armene. Jeg kan jo snart ikke gå med tskjorte lenger heller.... Og jeg vet dette er et 'trivielt' problem, og at for alle dere som ikke har det, eller slått seg til ro med det så høres dette både sytete og krisemaksimerende ut. Så i tillegg til å få ut litt frustrasjon, så lurer jeg på om noen har prøvd en kur eller krem som faktisk virker?
Wonders Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Jeg har det og jeg bryr meg ikke. Ikke bryr jeg meg om det på andre heller. Jeg blir mer oppgitt når jeg ser på andre og de ikke har tatt etterveksten sin, uflidde negler på fingrer og tær, for å se rester av neglelakker grusomt og noe alle kan unngå enkelt og smertefritt. Underhudsfett er ikke noe folk legger merke til på andre så vidt jeg vet. Man er mer opptatt av seg selv og hva andre synes enn å løfte blikket å studere andre. Å se cellulitter på andre er en ting, men å dømme noen, se ned på dem eller andre utrivlige tanker sier mer om dem som tenker slik enn de som har cellulittene 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Ja det er noe hært. Har også det, så jeg kan ikke gå i shorts mer. Vi får trøste oss med at superstjerner også får dem. Har sett Jennifer Lopez sine Men de har jo penger i fleng til å fikse dem med behandlinger. Det har ikke jeg råd til. Anonymous poster hash: d81e0...ac1
Gjest Naria Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Det eneste som vil hjelpe er å gå ned i fettprosent.
miramis Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Selvbruning dekker det fint, iallefall på meg. Synes mindre.
Djungelvrål Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Jeg syns det hjelper å bli brun, innbiller meg også at innbitt skrubbing hjelper litt men det er sikkert innbilt. Får mer og mer for hvert år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå