Gå til innhold

Æsj!


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har problemer med lukt fra underlivet. Jeg har slitt med det lenge nå og det begynner å plage meg. Jeg trodde det kanskje var sopp så jeg kjøpte canasten for å pleie det. Etter 14 dager var den intense kløingen over, men lukten vedvarte. Er det noen andre som har dette problemet eller har hatt det som kanskje vet hva det kan skyldes og hva jeg eventuelt burde gjøre?

Jeg dusjer hver eneste dag og bytter truse to ganger daglig, så er nok ikke dårlig hygiene det kommer av.

Takknemlig for alle svar.



Anonymous poster hash: 8794b...903
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjønnssykdom kanskje?

Anonymous poster hash: c677b...53c

AnonymBruker
Skrevet

Overdreven hygiene?



Anonymous poster hash: cf2f0...9a1
AnonymBruker
Skrevet

Overdreven hygiene?

Anonymous poster hash: cf2f0...9a1

Ja det sa legen også at det kunne være det, men det er ikke mulig med mindre du bruker såpe i underlivet hver eneste gang du dusjer.

Anonymous poster hash: 8794b...903

AnonymBruker
Skrevet

Kjønnssykdom kanskje?

Anonymous poster hash: c677b...53c

Utelatt. Samboeren min og jeg testet oss etter vi ble sammen. Og ingen av oss har hatt andre partnere.

Anonymous poster hash: 8794b...903

Skrevet (endret)

Utelatt. Samboeren min og jeg testet oss etter vi ble sammen. Og ingen av oss har hatt andre partnere.

Anonymous poster hash: 8794b...903

utro?

uvi?

lav/høy ph balanse?

Endret av Lillecarro
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For veldig mange år siden hadde jeg et problem med vond lukt fra underlivet. Ingen andre problemer, bare vond lukt.

Jeg gikk til legen min og hun fant en gjenglemt pampong innerst i skjeden, som var blitt skjøvet innover uten at verken jeg eller kjæresten hadde merket dette.

Veldig flaut. :rodme:

Kanskje du skal gå til legen din å finne ut hva problemet er?



Anonymous poster hash: 6bd7b...bb3
AnonymBruker
Skrevet

Ja det sa legen også at det kunne være det, men det er ikke mulig med mindre du bruker såpe i underlivet hver eneste gang du dusjer.

Anonymous poster hash: 8794b...903

Tull og tøys og fanteri, noen er mer sensitive enn andre. En eneste runde med såpe der nede er nok for meg, og det blir ubalanse.

Anonymous poster hash: cf2f0...9a1

AnonymBruker
Skrevet

For veldig mange år siden hadde jeg et problem med vond lukt fra underlivet. Ingen andre problemer, bare vond lukt.

Jeg gikk til legen min og hun fant en gjenglemt pampong innerst i skjeden, som var blitt skjøvet innover uten at verken jeg eller kjæresten hadde merket dette.

Veldig flaut. :rodme:

Kanskje du skal gå til legen din å finne ut hva problemet er?

Anonymous poster hash: 6bd7b...bb3

:sjokkert:

Huff, kan bli paranoid av mindre!!!

*sjekke*

Anonymous poster hash: cf2f0...9a1

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bakteriell vaginose.

Anonymous poster hash: ead1b...ccb

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hatt perioder med ubehagelig lukt fra underlivet, som jeg ikke vet hva kommer av. Som oftest er forholdene der nede fine, men en gang i blant opplever jeg at denne lukten kommer. Når jeg har en sånn "lukteperiode" får jeg også utflod, noe jeg ellers ikke pleier å få. Da kan utfloden faktisk bli dryppende. Utrolig ekkelt.

Jeg har ingen kjønnssykdommer, ettersom jeg har sjekket meg for alt hos legen, og har ikke hatt samleie på evigheter. Jeg har ikke sopp heller. Aner ikke hva det kommer av! I denne perioden merker jeg også at det blir "tørrere" der nede, eller fuktigheten blir annerledes på en måte. Veldig plagsomt.



Anonymous poster hash: b58a2...76d
AnonymBruker
Skrevet

:sjokkert:

Huff, kan bli paranoid av mindre!!!

*sjekke*

Anonymous poster hash: cf2f0...9a1

Var meg du svarte. Ja, kan bli paranoid av mindre. :fnise:

Skrev litt feil. Jeg hadde illeluktende utflod men ingen svie, kløe eller annet ubehag. Hun fjernet tampongen mens hun ristet oppgitt på hodet til legesekretæren sin.

Men, som sagt, bedre å oppsøke lege en gang for mye enn engang for lite, Ts.

Anonymous poster hash: 6bd7b...bb3

Skrevet

Jeg holder også en knapp på bakteriell vaginose! Gå til legen, så slipper du å bekymre deg for det mer! :)

AnonymBruker
Skrevet

utro?

uvi?

lav/høy ph balanse?

Stoler veldig på han og vet at han ikke er utro. Så får ikke håpe jeg får meg en overraskelse når jeg tester meg nå ;)

Anonymous poster hash: 8794b...903

AnonymBruker
Skrevet

For veldig mange år siden hadde jeg et problem med vond lukt fra underlivet. Ingen andre problemer, bare vond lukt.

Jeg gikk til legen min og hun fant en gjenglemt pampong innerst i skjeden, som var blitt skjøvet innover uten at verken jeg eller kjæresten hadde merket dette.

Veldig flaut. :rodme:

Kanskje du skal gå til legen din å finne ut hva problemet er?

Anonymous poster hash: 6bd7b...bb3

Jeg også fant en sånn en nå nylig. Helt forferdelig flaut selv om det var bare jeg som så det. Har tenkt tanken at det kanskje kan være mer oppi der, for det er også ekstremt vondt til tider når vi har sex. Tror du har ett poeng! :)

Anonymous poster hash: 8794b...903

AnonymBruker
Skrevet

Tull og tøys og fanteri, noen er mer sensitive enn andre. En eneste runde med såpe der nede er nok for meg, og det blir ubalanse.

Anonymous poster hash: cf2f0...9a1

Nettopp...?

Anonymous poster hash: 8794b...903

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder også en knapp på bakteriell vaginose! Gå til legen, så slipper du å bekymre deg for det mer! :)

Jepp, mest sannsynlig det, spesielt hvis det er en fiskeaktig lukt. Du får en antibiotikakur mot giardinella/tricomonas, og i tillegg kan du forebygge med multi-gyn gele i skjeden om kvelden.

Anonymous poster hash: bcc42...61f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...