Gå til innhold

Åh, heldige jenter! Gutter vil også ha kuk!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere kan få dere så mye pikk dere bare vil, og når som helst..

Og her sitter jeg, som mann, og fornekter det faktum at jeg også lengter etter å få pikk i munnen og "gutte-vaginaen" min. Uff, det høres så nasty ut når jeg skriver det svart på hvitt, men det er jo faktisk helt sant..

Jeg vet jeg ikke er homofil, for de romantiske følelsene er forbeholdt jenter. Men fantasien om gutter kan drive meg fra vettet av kåthet.

Jeg vet dere fleste vil si at dette er en helt normal fantasi og alt det der, men jeg føler ikke det inni mitt hode. Jeg kjenner på frykten for hva venner og familie ville si hvis de fant ut av at jeg hadde kost meg med gutter:-/

Og selv om et tilfeldig treff med en gutt sannsynligvis ville forblitt en hemmelighet, så hadde jeg trolig blitt en smule paranoid og "trodd" at den og den visste om det..

Og vil helst ikke treffe en tilfeldig gutt, da jeg så inderlig ønsker å ha sex med gutt helt uten kondom, og kjenne hud mot hud. Farlig, men tanken pirrer så jeg nesten besvimer.

Huff, er jeg helt alene om dette? Burde kanskje ikke forvente så mange svar her inne, på et kvinneforum..

Anonymous poster hash: 29416...5f0
Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

....

Huff, er jeg helt alene om dette? Burde kanskje ikke forvente så mange svar her inne, på et kvinneforum..

Anonymous poster hash: 29416...5f0

Du er helt sikkert ikke alene om det, og du kunne sikkert lett funnet deg noen for litt "uskyldig moro" på gaysir e.l.

Stusser litt på at du virker nærmest skamfull over at du tenner på det? Hva så om noen skulle finne det ut?

• Liker 3
Skrevet

Det er mange gutter her, selv om det er et kvinneforum :)

Syns du bare skal kjøre på helt til du føler deg klar til å la noen vite noe. Det er jo tross alt bare din sak, så du trenger ikke å føle skyld i at du holder det hemmelig.
Og om noen finner ut av det, hva så? Homofobes hovedargument om formering svekkes når du sier du kun har de romantiske følelsene for kvinner.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er da massevis av menn som liker guttesex, stikk ut og få deg litt da vel!

Anonymous poster hash: a5ef7...b30
  • Liker 1
Skrevet

Nå er jeg ikke gutt men jeg syns ikke du skal skamme deg over disse følelsene. Du trenger heller ikke å definere seksualiteten din.

Så sant du er singel, så syns jeg du skal utforske denne fantasien. Hvem vet, det kan hende du ikke vil tilbake, eller så innser du at det var bare en pirrende fantasi og "da har du gjort det også".

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvis du virkelig vil utforske med en av samme kjønn, synes jeg du skal kjøre på uten å tenke på hva andre ville ment om det. Du lever tross alt bare en gang. Sannsynligvis vil ikke de rundt deg få greie på dette, og om de hadde gjort det er det da virkelig ikke deres business.

Endret av AnnaBell93
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange gutter her, selv om det er et kvinneforum :)

Syns du bare skal kjøre på helt til du føler deg klar til å la noen vite noe. Det er jo tross alt bare din sak, så du trenger ikke å føle skyld i at du holder det hemmelig.

Og om noen finner ut av det, hva så? Homofobes hovedargument om formering svekkes når du sier du kun har de romantiske følelsene for kvinner.

Og det er massevis av bi- og homogutter her inne.....

AnonymBruker
Skrevet

Gaysir.

/tråd

Anonymous poster hash: c321c...2b6
Skrevet

Ja, jeg vet om et par og jeg anser meg som litt ny på KG. Kjenner ca. 2% av brukerne her inne, så det er sikkert flere her som liker guttesex :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vet om et par og jeg anser meg som litt ny på KG. Kjenner ca. 2% av brukerne her inne, så det er sikkert flere her som liker guttesex :)

Det kan du skrive under på :)

Skrevet

Haha, det kan jeg! ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det store flertallet av mannlige brukere her inne kan puttes i en av følgende bolker:

1. mannfolk i forhold eller som dater som er ute etter kvinnelige synspunkter for å forstå jentene (hetrofile/hetroseksuelle)

2. mannfolk som har vært i forhold/blitt dumpet/får aldri napp og er bitre som fy på alle kvinnfolk (hetrofile/hetroseksuelle)

3. mannfolk som tror KG er en flott arena for å møte kvinner som en sjekkearena (hetrofile/hetroseksuelle)

4. desperate gutter som er ute etter å lage "runketråder"

Min påstand er derfor at det er svært få bifile/homofile/homoseksuelle mannfolk blant KG sine brukere sammenlignet med hvordan det er i resten av verden. Det er ingenting som støtter det motsatte annet enn ønsketenkning fra et par mannlige brukere (hottrio og co) som konstant lager homosextråder og faktisk da har blitt tatt i å late som de er forskjellige brukere i en og samme tråd (suckers).

I resten av verden er rundt 10 % av mannfolk homofile/seksuelle. Jeg tror du får langt mer napp der gitt.

Anonymous poster hash: 25968...903

• Liker 4
Skrevet

Helt greit at homofile kommer ut av skapet, men jeg skjønner ikke hvorfor så mange skal lage så mye støy rundt denne prosessen, og spesielt rundt det seksuelle. Kan av og til virke som, at for enkelte homofile, består kroppen av 90% kuk.

Det finnes veldig mange kreative og flinke mennesker som er homofile. Dessverre er det altfor mange med umodne og hysteriske behov, som er oppmerksomhetssyke klovner i forskjellige media, og ødelegger mye for de andre.

Noe dette brunstbrølet av en homotråd er et eksempel på.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det store flertallet av mannlige brukere her inne kan puttes i en av følgende bolker:

1. mannfolk i forhold eller som dater som er ute etter kvinnelige synspunkter for å forstå jentene (hetrofile/hetroseksuelle)

2. mannfolk som har vært i forhold/blitt dumpet/får aldri napp og er bitre som fy på alle kvinnfolk (hetrofile/hetroseksuelle)

3. mannfolk som tror KG er en flott arena for å møte kvinner som en sjekkearena (hetrofile/hetroseksuelle)

4. desperate gutter som er ute etter å lage "runketråder"

Min påstand er derfor at det er svært få bifile/homofile/homoseksuelle mannfolk blant KG sine brukere sammenlignet med hvordan det er i resten av verden. Det er ingenting som støtter det motsatte annet enn ønsketenkning fra et par mannlige brukere (hottrio og co) som konstant lager homosextråder og faktisk da har blitt tatt i å late som de er forskjellige brukere i en og samme tråd (suckers).

I resten av verden er rundt 10 % av mannfolk homofile/seksuelle. Jeg tror du får langt mer napp der gitt.

Anonymous poster hash: 25968...903

10 % er vel litt drøyt....

Skrevet

Akkurat nå lengter jeg veldig etter å få kjenne en bak :)

Alright! :flekke:

Skrevet

du er per definisjon homofil... fra naturens side. Det er da først og fremst hvem du seksuelt tiltrukket til og ikke dine romantiske følelser som defienerer legningen din

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Dette er helt normalt og ikke noe å skamme seg over. Er mange menn som kan leke med menn seksuelt, selv om de ikke blir forelsket i gutter. Har en kompis som digger guttesex, men han lever i et åpent forhold sammen med ei jente. Du trenger ikke å skamme deg :)

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger,

ninuska_, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...