Mathell Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har utrolig lyst å reise til "mitt andre hjem" nemlig Alanya i Tyrkia. jeg har vært der over 10ganger allerede og vuderer en ny tur i slutten av august/begynnelsen av september. MEN vennene mine kan ikke være med fordi enten jobber de eller så går de på skole eller så er de for unge til å være med (jeg er snart 20). Jeg har så lyst på en eller to uker nede i alanya som jeg nå har blitt så godt kjent med at jeg kan gå der i blinde uten å gå meg vill.. jeg bare elsker den plassen. uansett er det noen som vet hvor jeg kan lete etter en reisevenn?
Gjest padawan Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Har du spurt på Vagabond reisevenn på Facebook?
Mathell Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2013 Ja har prøvd.. men det er sommerferie og folk har allerede lagt planer så det er selvsagt ikke så lett å få noen til å bare hoppe på en tur. så jeg gidder ikke å stress med det lenger. enten får jeg respons eller så får jeg ikke.. men takk for tipset
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Hei! Jeg skal også muligens nedover i samme tidsrom. Hva slags ferie er det du ser for deg? Hva bruker du å fylle dagene dine med, og hva blir på en måte reisevennens rolle? Jeg er selv jente, glad i Alanya.
Mathell Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2013 Hei Jeg vil bære nyte livet med soling og shopping og god mat. og selvfølgelig opplevelser. Reisevennens rolle er vanskelig å svare på.jeg har ikke en liste over ting jeg forventer at vedkommende skal gjøre med meg eller dra eller noe sånt. jeg vil bare ha med meg noen jeg kan snakk med, shoppe, spise god mat og sånt. er veldig kjedelig å gjøre alt dette alene og jeg elsker å treffe nye mennesker. blir nok kjent med noen der nede av andre nordmenn. jeg er også veldig kjent der nede med tanke på hvor det er "farlig" å dra og sånn ting. har noen venner der nede (som jeg eventuelt skal hilse på) men bortsett fra det så har jeg ikke noen krav jeg vil at reisevennen skal være med på eller gjøre.. når det kommer til festing og drikking og sånt så stiller jeg meg veldig åpent for at hvis ikke vedkommende jeg har med vil feste og drikke hver dag, av og til eller i det hele tatt så er det greit for meg også. jeg har ikke som mål å være full gjennom hele uka for å si det sån. men alt dette snakker jeg jo eventuelt med personen jeg reiser sammen med. jeg har først og fremst lyst på en herlig uke i Alanya og leve litt i luksus.
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Høres hyggelig ut, om det ikke er en skikkelig partyferie du tenker deg Jeg kan gjerne være med ut på kveldene, men er nok mer ute etter en kosetur enn skikkelig party. Har du noen kriterier på hotell eller område?
Mathell Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2013 Så bra. jeg er heller ikke sååå giret på sikkelig partyferie. Jeg har vært på mange hoteller i alanya og tostjernes hotell er helt greie med tanke på at vi ikke er der for å bo på hotell.. men samtidig siden dette er utenom sommerferien i norge så kan man få tre og frestjernes hotell til en god pris. så for meg er ikke hotellet veldig viktig. jeg er fornøyd med 2-3stjerne hotellene men jeg kan også ta noe bedre. så jeg er helt åpent for alt når det kommer til det... ang område vil jeg gjerne være på kleopatrastranda.. Oba siden har jeg ikke bodd så mye på men dette er ikke noe jeg MÅ ha.. siden det er UTROLIG varmt i alanya på denne tiden vil jeg anbefale at man bor nært stranden sånn at man bare kan gå dit fordi det blir veeeldig varmt å ligge på hotellet iallefall når sola varmer som mest.. men ingenting av dette er noe jeg MÅ ha
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Du høres ut som et fleksibelt og godt reisefølge Jeg er ikke noen diva selv, men ser egentlig helst for meg et hotell som er helt greit i standard. Gjerne sentralt, er ikke så glad i å ta busser selv om jeg vet de går titt og ofte :D Tenker du å dele rom, eller at vi eventuelt bestiller hvert til vårt men bor i nærheten av hverandre, og derfor kan ta følge ferien igjennom? :D Synes det høres veldig trivelig ut å reise med en hyggelig person med noe av de samme verdiene og tankene rundt ferien som jeg har selv Hvor bor du forresten? Hadde det vært en idè å bli litt kjent i forkant? Enten via e-post eller kanskje et treff en dag? Selv bor jeg i nærheten av hovedstaden.
Mathell Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2013 Du høres ut som et fleksibelt og godt reisefølge Jeg er ikke noen diva selv, men ser egentlig helst for meg et hotell som er helt greit i standard. Gjerne sentralt, er ikke så glad i å ta busser selv om jeg vet de går titt og ofte :D Tenker du å dele rom, eller at vi eventuelt bestiller hvert til vårt men bor i nærheten av hverandre, og derfor kan ta følge ferien igjennom? :D Synes det høres veldig trivelig ut å reise med en hyggelig person med noe av de samme verdiene og tankene rundt ferien som jeg har selv Hvor bor du forresten? Hadde det vært en idè å bli litt kjent i forkant? Enten via e-post eller kanskje et treff en dag? Selv bor jeg i nærheten av hovedstaden. Dette med hvor vi skal bo og sånt kan vi diskutere via mail/facebook senere (sender deg mailen min på privat melding her) går jo ann å bo på samme hotell men ikke dele rom. men dette blir vi enig om jeg bor dessverre ganske langt unna hovedstaten. så å si midt i Norge.. men kan fortelle mer på mail jeg har ikke rukket å spurt deg om alt jeg lurer på.. har vært så opptatt med å svare på dine spørsmål så vi bare fortsetter samtalen på mail hvis det er greit for deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå