Gå til innhold

Lesber - hvilke kvinner liker dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hvilke kvinner tenner dere?

Selv må jeg innrømme at Emma Watson er nydelig.



Anonymous poster hash: 97534...cce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lesber har vel like variert smak som menn, hva kvinner angår? (Vil tro jeg ihvertfall.. de er jo individer de også.)



Anonymous poster hash: ae9d2...bd8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg tror selvsagt ikke at alle lesbiske liker det samme. Det er jo derfor jeg stiller spørsmålet: hva liker dere/tenner dere? Hvis ikke kunne jeg jo bare ha skrevet "alle lesber liker den og den, og sånn er det".



Anonymous poster hash: 97534...cce
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi som er lesbisk har fortalt hun foretrekker mørke kvinner, ikke typisk erkenorske med blondt hår,og hun vil ha dem feminine,ikke traktor style, men alt detter jo såklart forskjellig fra lesbe til lesbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner med penger. Da blir det klamt i hakket.

Hilsen gjennomsnittlig norsk kvinne



Anonymous poster hash: c0eb8...e46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmedama mi er tynn, har blond halvlang bob med bølger, små pupper, er intelligent, kreativ og eldre enn meg.



Anonymous poster hash: 435b0...832
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varierer veldig. Alt fra blondiner til mellomblonde til brunetter. Men Angie Harmon er en rimelig god kandidat, bortsett fra at hun er litt for tynn.

Ellers er uansett personligheten det som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bifil. Hva menn angår har jeg en ganske klar type. Når det gjelder kvinner derimot, så er jeg all over the place. Slanke eller fyldige, butch eller femme, i det hele tatt. Når det er sagt er jeg sykt kresen, og det er veldig få kvinner som har fått blodet til å bruse. Derimot ser jeg heite menn overalt. Jeg er merkelig sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ... For å bruke L Word som eksempel: Jeg kunne gjerne tatt Shane. Og Carmen. Og Papi. Og Bette. Og Tasha. Og hun crazy vampyr-damen som biter Alice i halsen ;)

Men, jeg har noen hangups ... Slanke, gutteaktige jenter uten former og med gutteaktig klesstil, og arrogant holdning - da er jeg solgt ;) eller slanke latino-damer med hofter, pupper og streng business-stil ... Eller damer med noe burlesque over seg, med lys hud og mye former og gjerne litt tettsittende klær som fremhever alle nydelige linjer :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ... For å bruke L Word som eksempel: Jeg kunne gjerne tatt Shane. Og Carmen. Og Papi. Og Bette. Og Tasha. Og hun crazy vampyr-damen som biter Alice i halsen ;)

Jeg hadde LETT tatt Shane, Carmen og Papi. Bette og Tasha kan du veldig fint ha for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvfeminine jenter med mørkt hår, tatoveringer og piercinger tenner meg. Tenner ikke på butch, de må være litt feminine og i allefall bruke litt sminke..



Anonymous poster hash: 35e66...487
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er bifil. Hva menn angår har jeg en ganske klar type. Når det gjelder kvinner derimot, så er jeg all over the place. Slanke eller fyldige, butch eller femme, i det hele tatt. Når det er sagt er jeg sykt kresen, og det er veldig få kvinner som har fått blodet til å bruse. Derimot ser jeg heite menn overalt. Jeg er merkelig sånn.

Samme her!

Dama jeg liker nå er litt eldre enn meg, veldig smart, veldig høy, mørkt kort hår.

Den forrige var en blond Barbie, som var yngre enn meg, ganske overfladisk, men hadde et utrolig pent ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke lesbisk.

Men jeg er svak for jenter med langt blondt hår.. Jeg liker typisk jente-jenter da, ikke guttejenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ... For å bruke L Word som eksempel: Jeg kunne gjerne tatt Shane. Og Carmen. Og Papi. Og Bette. Og Tasha. Og hun crazy vampyr-damen som biter Alice i halsen ;)

Men, jeg har noen hangups ... Slanke, gutteaktige jenter uten former og med gutteaktig klesstil, og arrogant holdning - da er jeg solgt ;) eller slanke latino-damer med hofter, pupper og streng business-stil ... Eller damer med noe burlesque over seg, med lys hud og mye former og gjerne litt tettsittende klær som fremhever alle nydelige linjer :biggrin:

Som om jeg skulle sagt det selv! Pluss Dana :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det veldig variert. De kan være feminin, eller de kan være mer butch. Jeg er nabo med en som jeg har et lite crush på, og hun er veldig butch... men stilig butch. Altså hun har kort hår, og kler seg som en gutt, men hun ser ikke ut som en bonde liksom. Beklager hvis det var veldig generaliserende mot bønder. Dere skjønner hva jeg mener... hun er ikke traktor.

Som oftest faller jeg for feminine jenter, men jeg er ikke så veldig keen på lipstick lesbians. Det finnes en grense på hvor jentete hun kan være. Dvs. Hun må gjerne gå i kjole og kjørt, bruke sminke og sånn... men hele livet kan ikke handle om shopping og mote... da melder jeg meg ut.

Jeg liker høye kvinner veldig godt. Jeg er selv ca. 173 cm, så hvis en dame er høyere enn meg, er det noe jeg ligger merke til. Det er ikke ment som å være pirkete, men jeg tenner veldig på høyere jenter. Hun trenger ikke ha flat mage, eller være super fitt, men jeg vil ha en som er villig til å trene med meg, og som tar vare på seg selv. Hun kan godt ha litt ekstra, men jeg blir ikke med på å sitte i sofaen hele tiden.

Andre ting.... jeg liker godt pupper og rumpe. Jente med former er fint. :)

Når det kommer til hårfarge, så liker jeg godt brunetter. Jeg har aldri vært super begeistret for blondiner. No offence... det er jo mange som liker det og, men jeg syns brunt hår er finest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...