Gå til innhold

Beste trenings/fitnessmagasin?

Fremhevede innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Før i tiden abonnerte jeg på et blad som het Aerobic&Fitness, men så gikk den norske utgaven inn, og på en eller annen måte var det komplisert å abonnere på den svenske. Men nå er lysten på noe liknende igjen dukket opp, uten at jeg har peiling på hva jeg ønsker. Jeg er ingen nybegynner, så IForm er uaktuelt. Samtidig vil jeg ikke ha rene kroppsbyggerblader, men et magasin som også har tips ang. aerobic, sykling osv.

Finnes noe slikt? Språk er egentlig uvesentlig, norsk, svensk, tysk, engelsk (men helst ikke amerikanske blader, de er for fjernt fra vår europeiske virkelighet)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke så komplisert å abonnere på det svenske fitness&aerobic, og det er det beste jeg har funnet til nå.De amerikanske/britiske er som regel mest reklame, og de fokuserer veldig mye på punkttrening (få en perfekt mage etc) og lite på aerobic og annen kondisjonstrening.Har ikke funnet noe annet skandinavisk alternativ til fitness&aerobic, så faktisk at dette bladet ble anbefalt av folk på et dansk treningsforum også, så tror at dette blir lest over hele skandinavia.Alternativene blir jo sånne latterlige slankeblader av typen "gå ned 4 kg i uken med hvetekli-dietten"-det er vel ikke særlig aktuelt :-)

Shape-up og Iform er jo de eneste norske alternativene, og jeg synes begge er forferdelig dårlige.Fulle av feilinformasjon, lite oppdaterte på nyheter og utrolig basic.

Send en mail til svenske fitness&aerobic og spør om hva de kan tilby.

Gjest Ethereal
Skrevet

Du har ikke en website eller en mailadresse til dem? Jeg likte nemlig det bladet pga den jordnære og helsefokuserte holdningen de hadde til trening. I en tid der jeg som ung og dum var overfokusert på trening, hjalp dette bladet meg til å innse at det jeg gjorde med kroppen min ikke var sunt.

Gjest Anonymous
Skrevet