Gå til innhold

Beste trenings/fitnessmagasin?

Fremhevede innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Før i tiden abonnerte jeg på et blad som het Aerobic&Fitness, men så gikk den norske utgaven inn, og på en eller annen måte var det komplisert å abonnere på den svenske. Men nå er lysten på noe liknende igjen dukket opp, uten at jeg har peiling på hva jeg ønsker. Jeg er ingen nybegynner, så IForm er uaktuelt. Samtidig vil jeg ikke ha rene kroppsbyggerblader, men et magasin som også har tips ang. aerobic, sykling osv.

Finnes noe slikt? Språk er egentlig uvesentlig, norsk, svensk, tysk, engelsk (men helst ikke amerikanske blader, de er for fjernt fra vår europeiske virkelighet)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke så komplisert å abonnere på det svenske fitness&aerobic, og det er det beste jeg har funnet til nå.De amerikanske/britiske er som regel mest reklame, og de fokuserer veldig mye på punkttrening (få en perfekt mage etc) og lite på aerobic og annen kondisjonstrening.Har ikke funnet noe annet skandinavisk alternativ til fitness&aerobic, så faktisk at dette bladet ble anbefalt av folk på et dansk treningsforum også, så tror at dette blir lest over hele skandinavia.Alternativene blir jo sånne latterlige slankeblader av typen "gå ned 4 kg i uken med hvetekli-dietten"-det er vel ikke særlig aktuelt :-)

Shape-up og Iform er jo de eneste norske alternativene, og jeg synes begge er forferdelig dårlige.Fulle av feilinformasjon, lite oppdaterte på nyheter og utrolig basic.

Send en mail til svenske fitness&aerobic og spør om hva de kan tilby.

Gjest Ethereal
Skrevet

Du har ikke en website eller en mailadresse til dem? Jeg likte nemlig det bladet pga den jordnære og helsefokuserte holdningen de hadde til trening. I en tid der jeg som ung og dum var overfokusert på trening, hjalp dette bladet meg til å innse at det jeg gjorde med kroppen min ikke var sunt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Samme her :-) De har en utrolig fin og avslappet holdning til trening og mat i forhold til andre, utenlandske blader.Og det er tydelig at de henter informasjon fra seriøse kilder, har enda ikke funnet noe feil der.Og de er utrolig flinke til å motivere!

Adressen er:

http://www.fitness-magazine.com/

Forresten, et sitat fra et gammelt nr av Iform jeg fant en dag: "Siden iskrem inneholder halvparten luft inneholder den halvparten så mange kalorier som det er oppgitt på pakningen.Du kan derfor spise is med god samvittighet".. :ler:

Gjest Ethereal
Skrevet

Fikk ikke åpnet siden :klø: , fordi den ikke fant serveren---merkelig.

Men får heller prøve om igjen en annen dag.

Takk for hjelpen, uansett :)

Skrevet

Ironman har nå kommet i norsk utgave! Anbefales!

www.ironman.no

Skrevet
Samme her :-) De har en utrolig fin og avslappet holdning til trening og mat i forhold til andre, utenlandske blader.Og det er tydelig at de henter informasjon fra seriøse kilder, har enda ikke funnet noe feil der.Og de er utrolig flinke til å motivere!

Adressen er:

http://www.fitness-magazine.com/

Forresten, et sitat fra et gammelt nr av Iform jeg fant en dag: "Siden iskrem inneholder halvparten luft inneholder den halvparten så mange kalorier som det er oppgitt på pakningen.Du kan derfor spise is med god samvittighet".. :ler:

*ler... de skrev jo nå også at man burde spise sjokolade fordi det var godt for å kvikke op hjernen.... jada..... Helt til blodsukkeret er blitt mye lavere igjen ja....

hallo......

Gjest Anonymous
Skrevet
Ironman har nå kommet i norsk utgave! Anbefales!

www.ironman.no

Ironman handler jo mer om styrketrening, hun spurte etter blad som tok for seg f.eks sykling, aerobic o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...