AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Jeg er en jente på 16 år, og jeg har hatt sex 4 ganger. 3 ganger med en jeg er kjempe glad i og 1 gang med en venn. Uansett så har jeg hatt veldig vondt nedentil etter vi har hatt oss, og det gjør vondt i noen dager etter på.. Er dette normalt? Anonymous poster hash: b52a3...a2c
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Det er normalt at sex ikke er så godt de første gangene. Det er selvfølgelig individuelt, men det kan ta mange ganger før det begynner å bli godt. Er det vondt i noen dager? eller er det sårt? Kanskje du skulle brukt litt glidemiddel. Hvor er det egentlig det er vondt da. I sjede åpningen? Dersom du har hatt ubeskyttet sex, kan det jo også være noe uhumskheter du har fått. Da må du gå til lege. Anonymous poster hash: 3cfc0...3f5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå