Gjest lmari Skrevet 14. april 2004 #1 Skrevet 14. april 2004 Jeg er med og arrangerer utdrikningslag for en venninne til helgen. Planen var at hun skulle opp i seilfly, men jeg fikk akkurat beskjed om at de ikke kunne fly til helgen.... Hun ønsker seg noe som er litt action-fylt, noe som man gjør bare den ene gangen i livet.... Noen av dere som har noen forslag????
blåveis Skrevet 14. april 2004 #2 Skrevet 14. april 2004 Jeg kunne godt tenke meg en ballongferd, jeg.. Men det er kanskje ikke "actionfylt" nok?? "noe man bare gjør denne ene gangen" har jeg problemer med å finne på.. Hva med: -rafting -grotteklatring -hoppe i strikk
Ingeborg Skrevet 14. april 2004 #3 Skrevet 14. april 2004 Tandemhopp i fallskjerm? Ønsker jeg meg, i hvert fall!
Arwen Skrevet 14. april 2004 #4 Skrevet 14. april 2004 Fallskjerm hopp hadde ikke jeg turt :o men hvis hun ønsker litt action er det ett godt forslag
Lullu Skrevet 14. april 2004 #5 Skrevet 14. april 2004 Ballongferd hørtes jo helt nydelig ut ja!!!! Vet også at det arrangeres flyturer, showflyvning. Dvs. at passasjer er med på loop i luften osv. Det hadde jo kilt ekstra godt i maven
Gjest lmari Skrevet 14. april 2004 #6 Skrevet 14. april 2004 Fallskjerm er et bra tips, men da må vi reise veldig langt for å få det til... (type to timer kjøretur hver vei, og det tror jeg ikke vi orker..) Sjekker dykking, hanggliding, paintball, lerdueskyting, pistolskyting, paintball, gokart, laserskyting osv..... Hanggliding er liksom det eneste som er sånn skikkelig action og "once in a lifetime".... Men takk for hjelpen!!
Catzy Skrevet 14. april 2004 #8 Skrevet 14. april 2004 Hva med helikoptertur? Har sett et par forskjellige steder, ligger på rundt 5000 kr for 1 time, for kanskje 4 personer. Det gjelder i så fall for Osloområdet. Hvis dere får piloten til å fly litt lavt der det er mulig, så blir det nok action! Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå