Gå til innhold

Glem det.


mandel92

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sett mobilen på opptak, gjem den og gå ut av rommet.



Anonymous poster hash: 8a085...e96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du får gjort så mye med det. Ser det er kvinnelig sjef, og at du er kvinne, er resten av arbeidsstokken også kvinner, da har du forklaringen på hvorfor det er slik. Et arbeidsmiljø bestående av hovedsakelig kvinner, har en lei tendens til å utvikle seg slik du beskriver ditt arbeidssted.

Men dersom det er noe du ønsker å gjøre noe med, vil jeg anbefale metoden ovenfor. Ta opp det du anser som baksnakking, men det krever at du har noen som kan ta tak i det. Har din sjef egne overordnede som dere kan gå til for å få hjelp?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det har du to valg, hvis du vil gjøre noe med situasjonen: Ta en skikkelig oppvask, snakk med sjefen, si ifra om at dette ikke er akseptabelt, be om at det settes igang tiltak osv. Du kan også involvere fagforening osv. Dette kommer til å bli tungt, og er ikke for alle. I mange tilfeller er det rett og slett ikke verdt det. Som bringer deg videre til alternativ 2: Få deg en ny jobb, og slutt i den du har. De tingene du beskriver her er ting som ikke hører hjemme på en arbeidsplass, og som gjør at mennesker blir sykemeldte pga. psykiske problemer og utbrent-het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre slik det er når kvinner jobber sammen. Kaklekjerringer og drittslenging. Jeg ville byttet jobb hvis jeg var deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at jeg kun jobber med mannfolk.



Anonymous poster hash: 8a085...e96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er kollegene og sjefen din?

Har vært borti lignende. Sjefen og de som jobbet mest sammen med henne (de var alle i slutten av 20-årene begynnelsen av 30-årene) rottet seg sammen mot kveldsvaktene (vi var i begynnelsen av 20 årene).

Jeg fikk nok og flyttet til en annen filial. Dette er en av de store kleskjedene.



Anonymous poster hash: 04931...a9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forandre på sånn inngrodd mønster er umulig. Det ender bare med at du blir neste mobbeoffer. Søk ny jobb, gjerne på en arbeidsplass med klar overvekt menn.



Anonymous poster hash: 4e0e4...b5c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som min tidligere arbeidsplass. Er det en narvesen butikk det er snakk om? :P



Anonymous poster hash: 3bafa...b9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...