Gå til innhold

Utveksling, kalde føtter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg skal på utveksling til England neste år, men begynner å få så utrolig kalde føtter. Jeg er redd for å dra ifra alt, blir kvalm og redd av å tenke på det. Vil ikke dra ifra alt det jeg har her i Norge. Samtidig har jeg så utrolig lyst til å oppleve England, og gripe muligheten nå som jeg har sjansen. Jeg har fortsatt muligheten til å si nei, men alle forventer at jeg skal dra. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: c5cdb...38f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

med neste år mener jeg altså nå etter sommeren

Anonymous poster hash: c5cdb...38f

AnonymBruker
Skrevet

Det du har her i norge forsvinner ikke. Hopp i det med de kalde føttene først, angrer du noe fryktelig kan du alltids komme hjem igjen, men jeg syns du skal ta sjansen :)

Anonymous poster hash: a6923...bdf
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

DRA! Gi det en sjanse. Som AB over meg sier, du kan alltids komme hjem om du ikke trives og Norge forsvinner ikke, men gi det en sjanse! Jeg dro et år til USA, ikke på utveksling da men, det var vanvittig tøft til tider, men likevel ville jeg ikka ha byttet det mot noe, og anbefaler alle som lurer om å dra.

Anonymous poster hash: 30a77...857
Skrevet

Gjennomfør det! Det kommer til å bli en opplevelse for livet, og du kommer til å angre hvis du ikke drar. Jeg har selv bodd i England tidligere, og det er et fantastisk land å bo i!
Det er naturlig å få kalde føtter. Det er snakk om å være borte fra venner og familie et helt år. Ett år kan føles ganske lenge, men i det store og hele er det ganske så kort tid. De fleste utvekslingsstudentene jeg har lest bloggene til, synes året går alt for fort.
Håper at det blir så du reiser! Tror du kommer til å angre hvis du ikke gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Dra! Du er stor jente/stor gutt og klarer det sikkert, dessuten er det bare å dra hjem igjen hvis det blir for ille. Jeg angrer bare på at jeg ikke ble boende i England. Elsket det!

Anonymous poster hash: 96ca9...5cb
AnonymBruker
Skrevet

karolineinuk.blogg.no

Ikke alle som synes at England er førstevalget.....

Anonymous poster hash: af199...b96
AnonymBruker
Skrevet

Det blir garantert verdt det. Du vil oppleve så mye som du ellers ikke ville opplevd gjennom et vanlig liv her i Norge. Du vil lære masse om deg selv og vokse som person, samt sikkert få venner for livet.

DRA!

Anonymous poster hash: d68a3...eda
Gjest Badabing
Skrevet

Det er litt skummelt i starten, men du kommer garantert til å få det kjempebra! Utveksling er utrolig moro! :)

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Gjør det! Jeg har reist på utveksling helt alene selv og skal det nå til høsten igjen. Det blir skummelt, men jeg vet jeg ikke kommer til å angre.

Og England er heller ikke så langt unna, så dette klarer du finfint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...