Gå til innhold

Brystvorte-piercing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liker du det eller ikke?

Prøv å se bort fra om du syntes det er trashy.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mupsi
Skrevet

Synes det kan være kult på rett person. Og helst en mann, men bare i den ene vorta.

Skrevet

Det kommer an på personen.

AnonymBruker
Skrevet

Misliker det sterkt. Jeg synes rett og slett det ser rart ut, og skjønner virkelig ikke hva som skulle være fint med det. Metall hører ikke hjemme i brystvorter. Denne oppfatningen har ingenting med tanker om at det er trashy å gjøre, bare at jeg rett og slett synes det ser forferdelig ut.

Så må folk gjerne ta piercing i brystvortene sine, jeg legger meg ikke borti det, men for meg er det en stor turn-off.

Er mann.

Anonymous poster hash: 181b6...6a7

Skrevet

Misliker det sterkt. Jeg synes rett og slett det ser rart ut, og skjønner virkelig ikke hva som skulle være fint med det. Metall hører ikke hjemme i brystvorter. Denne oppfatningen har ingenting med tanker om at det er trashy å gjøre, bare at jeg rett og slett synes det ser forferdelig ut.

Så må folk gjerne ta piercing i brystvortene sine, jeg legger meg ikke borti det, men for meg er det en stor turn-off.

Er mann.

Anonymous poster hash: 181b6...6a7

Hva med piercing i øret da? Er jo like unaturlig det, men svært mange har det.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Dytt :ler:

Skal muligens ta det veldig snart, noen som har erfaring med det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det. Jeg syntes selv det var kult. Men den grodde aaaldri, og luktet ille!! Så jeg tok den ut, var ikke så sexy i praksis.

Anonymous poster hash: d91f8...38f
Skrevet

Liker det ikke fordi jeg syns det er trashy.

AnonymBruker
Skrevet

Er mann, tok i venstre brystvorte da jeg var rundt 20. Likte den godt, men kjente det var på høy tid å fjerne den da jeg nærmet meg 30, og at jeg sannsynligvis var på overtid allerede...

Anonymous poster hash: b2069...e0f
Skrevet

Har hatt i begge. Ikke noe stress og ikke noe lukt. Be om å få titan og ikke kirurgisk stål. :) Synes det er fint, men på mannfolk holder det med den ene, og absolutt ikke ring. Det synes jeg er harry.

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe jeg tenner på.Men det er ikke min kropp,så jeg bestemmer ikke

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente, og synes det er sexy, i alle fall på jenter. Jeg har hatt det selv, men måtte ta den ut. Luktet eller væsket ikke, men kroppen støtte den fra seg, slik at den flyttet på seg, utover. Visstnok ganske uvanlig, kanskje fordi jeg har små brystvorter?

Jeg likte det, men det funket jo ikke, så kommer ikke til å ta det igjen. Og det er vondt, så man bør ha virkelig lyst på! :P Smerten går riktignok fort over da :)

En uke etter jeg hadde tatt den ut gikk det ikke an å se at jeg noen gang hadde hatt piercing, så det var ikke noe problem :)

Anonymous poster hash: d6a01...c40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...