Gå til innhold

Jeg vil sterilisere meg, hvordan?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at en må være 25 for å få sterilisering. Det er noen år til enda for meg. Noen som vet om en kan få godkjent sterilisering når en er yngre enn 25? Jeg har ingen barn fra før, og heller ikke noe ønske om å få et. Jeg er elleres helt frisk, men går hele tiden rundt med angst for å bli gravid... Og nei, jeg kommer ikke til å ønske meg et med tiden.

Anonymous poster hash: d4fe0...2d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at en må være 25 for å få sterilisering. Det er noen år til enda for meg. Noen som vet om en kan få godkjent sterilisering når en er yngre enn 25? Jeg har ingen barn fra før, og heller ikke noe ønske om å få et. Jeg er elleres helt frisk, men går hele tiden rundt med angst for å bli gravid... Og nei, jeg kommer ikke til å ønske meg et med tiden.

Anonymous poster hash: d4fe0...2d1

Hvis du er under 25 så må du søke steriliseringsnemda for å få innvilget operasjonen. Se her forresten :

http://www.lovdata.no/all/hl-19770603-057.html

Jeg kjenner personlig ingen som fikk utført det før han/hun var 25 år, så derfor kan jeg heller ikke fortelle deg hvor lett eller vanskelig det er å få innvilget det hvis man er under 25.

Jeg ble sterilisert da jeg var 30 år (er kvinne) og jeg har ingen barn og heller ikke noe barneønske. Det var jo derfor jeg steriliserte meg, jeg var nemlig lei av å måtte bruke hormonell prevensjon.

Anonymous poster hash: ce504...4c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...