AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Partneren min virker ikke helt komfortabel med å slikke meg. Han har gjort det to-tre sekunder noen ganger, men så kommer han opp til meg igjen og kysser meg. Vet ikke helt hva som er "galt", jeg har god hygiene og han liker å slikke fingrene sine etter å ha fingret meg. Så tror det går mer på at han ikke tør eller vet hva han skal gjøre. Han spør meg "Vil du suge meg?" og jeg synes det er helt ok at han spør, og da gjør jeg det. Av og til også på eget initiativ. Men føler meg ikke komfortabel med å stille samme spørsmål til ham Vet ikke helt hvorfor... Anyway, håper på noen alternative spørsmål jeg kan stille ham, eller noe annet jeg kan si, for at han skal gå ned på meg. Vi har god kommunikasjon i senga, men føler det blir så kleint å være så direkte, hvertfall når han virker så usikker. Vi er 18 år. Vi var begge jomfru før hverandre. Hjelp tas imot med stor takk! Anonymous poster hash: a226a...ebd
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Be han om å slikke alfabetet, det lærte jeg av Klovn Anonymous poster hash: 178e2...a9d 1
Imsdal! Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Jeg gidder ikke spørre. Han tør kun å ta initiativ i fylla, så i edru tilstand lugger jeg hodet hans nedover mot fitten min, uten æ si noe. Holder hodet hans fast mellom lårene, helt til øynene hans lyser av kåthet. Når jeg til slutt slipper han til ( etter å ha snakket litt skittent til han)blir han heelt vill, og jeg koser meg. Love it! 1
FantasDick Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Jeg tar som regel bare tak i håret hans og drar/dytter han ned. Han liker det. Noen ganger sier jeg bare "eat me.", men da pleier han å le før han likevel gjør det.
Rara Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Jeg tar som regel bare tak i håret hans og drar/dytter han ned. Han liker det. Noen ganger sier jeg bare "eat me.", men da pleier han å le før han likevel gjør det. Tror ikke det finnes gutter som ikke blir tent av slikt. 1
Gjest Heartbeat Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Jeg bare setter meg ned over ansiktet hans i 69 Da har han ingen valg, men han liker det da
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Jeg bruker bare si; slikk meg? Og da gjør han det men han elsker å slikke meg og kan holde på ei stund Han var ei kløne i begynnelsen (han har hatt flere forhold) Men han ble bedre og bedre kjent "der nede" og nå kan jeg få orgasme også av at han slikker meg Øvelse gjør mester Anonymous poster hash: c21c5...adb
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Jeg tar som regel bare tak i håret hans og drar/dytter han ned. Han liker det. Noen ganger sier jeg bare "eat me.", men da pleier han å le før han likevel gjør det. Tror ikke det finnes gutter som ikke blir tent av slikt. Jenter derimot.......... Anonymous poster hash: a9760...4e0
Rara Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 Jenter derimot.......... Anonymous poster hash: a9760...4e0 Jo takk, det har jeg fått smertelig erfare.
FantasDick Skrevet 2. juli 2013 #11 Skrevet 2. juli 2013 Jenter derimot.......... Anonymous poster hash: a9760...4e0 Hva mener du? Jeg blir kjempeglad om kjæresten min tar tak i håret mitt og dytter meg ned på han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå