AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Jeg og min mann skal reise på kombinasjonsferie i år og er litt usikre på hva vi skal pakke. Har ellers kun reist på helt vanlige sydenferier. Vi skal en uke til en storby og en uke til syden. Hva trenger man? Vi må pakke så lite som mulig, da vi har vektbegrensning og har lyst å shoppe litt. Anonymous poster hash: cb5d4...6a1
Gjest Nanne70 Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Høres ut som en kjempefin ferie Nå vet jeg jo ikke hvilken stil dere har, så jeg har gått ut fra vanlige, nøytrale plagg. Regner med at det er en storby i Europa dere skal besøke og at det blir endel sightseeing og restaurantbesøk, så jeg har satt sammen pakkelister med tanke på det. Pakkeliste for henne: Storby: Gode sko, f.eks. pene sneakers eller ballerinasko med god såle (som du kanskje reiser i også?) Et par penere sko til kveldsbruk (som du også kan bruke i syden) 2 par langbukser (reis i den ene, så blir det mindre å pakke), 3-4 topper - 2 kortermede, 2 ermeløse 1 cardigan eller dressjakke 2 kjoler - en luftig solkjole og en penere til kveldsbruk 1 skjørt eller cityshort 1 sjal/skjerf/pashmina Syden: 1 par flipflops 1 par flate sandaler 2 bikinier/badedrakter 1 strandtunika/sarong 2 kjoler 2-3 singleter/ermeløse topper 1 shorts Pakkeliste for ham: Storby 1 par sneakers 1 par penere sko 2 bukser, f.eks. 1 chinos og 1 lett dressbukse 2 skjorter - 1 langermet og 1 kortermet 1 linblazer 2 pene t-skjorter eller piquet-skjorter Syden 1 badeshorts 2-3 singleter 1 par flipflops 1 par andre sandaler eller sommersko 1 cargoshorts 1 clamdigger/kort bukse, alternativt 2 stk shortser I tillegg til dette tar dere med undertøy for 1 uke til hver av dere, og tynne sokker til å bruke i sneakersene for å unngå klamme føtter og gnagsår. Hvis dere reiser i sneakers og 1 bukse fra pakkelista, blir det mindre å pakke. Håper dette kan være til hjelp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå