AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Jeg og min mann ønsker å webchatte med andre menn, kvinner eller par. Vise oss frem, ha sex foran webkameraet osv. Men finnes det noen sider hvor man kan gjøre dette, men likevel ha et litt "voksent" miljø? Ikke sider hvor det bare er menn som krever og maser hele tiden, men heller har litt erotisk prat og nyter det man serAnonymous poster hash: 62fcc...20e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Mulig nakenprat.com kan være et utgangspunkt, hvis det fortsatt eksisterer? Ser ut til å være mange der som ønsker webchat i ulike former. Det viktigste er uansett at man treffer på noen man stoler på, slik at materialet ikke gjøres tilgjengelig på nett i etterkant. Av det jeg leste for noen år tilbake så virket det som en del var seriøse der inne. Anonymous poster hash: 20f50...5b1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Er ikke nakenprat litt voldsomt? At det er veldig mange folk der som bare er "grisete" og masete. Ikke slik at vi trenger å prate 1 to 1...kan godt være flere som ser på osv, men at det er et litt mer voksent miljø. Anonymous poster hash: 62fcc...20e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Er litt på utforsking etter det samme selv. Men, jeg som dere overfor, ønsker også at det skal være litt "skikkelig", voksent og ikke noe som kan blir spredd over nettet. Kjempefint om dere som vet om noe kan poste oppdateringer. Anonymous poster hash: 2dde9...eb3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Testet Nakenprat i går, men det veldig mange som maste mye hele tiden Anonymous poster hash: 62fcc...20e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 *bump* Ingen som har noen andre tips? Kan godt være utenlandske sider også (så lenge man kan prate på engelsk eller nordisk)Anonymous poster hash: 62fcc...20e
Gjest Sakone Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 www.sarahsplayhouse.com har fin atmosfære, ingen masing og stort sett faste folk .
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Så ut som en fin side Registrerte meg nå også får vi teste ut litt når mannen min kommer hjem i morgen Anonymous poster hash: 62fcc...20e
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #9 Skrevet 27. juni 2013 Erotikknett har et forum, og etter hva jeg har sett frekventeres det av voksne, først og fremst, men jeg vet ikke hvor aktivt det er nå lengre. Anonymous poster hash: 20521...3f0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå