toffel Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Jeg har magesmerter som jeg vil beskrive som stråling. Merker det ikke når jeg sitter eller har magen litt "sammenklemt". Men med engang jeg reiser meg og magen blir strekt ut, er det som om jeg har en tråd fra navlen og ned mot underlivet som strammes, og det er helt sykt vondt! Noen som vet hva dette kan være? Har opplevd det tidligere, men svært sjeldent.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 ja men jeg får det når jeg ligger på magen og jeg aker meg oppover så navlen blir dratt ned retning underlivet. da kjenner jeg en veldig ekkel vondt som en streng mellom navlen og understellet ja. vet ikke hva det er men jeg hadde navlebrokk som baby? og tror min søster også "lider" av dette. jeg klarer heller ikke pelle meg selv i navlen det er bare ekkelt, småvondt og ubehagelig. Anonymous poster hash: 43eec...384
Antlers Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Jeg får slike smerter om jeg bruker plagg som strammer for mye over magen. Trenger ikke være så veldig trangt heller dersom jeg har sittet fremoverlent for lenge, slik at en søm/knapp har presset seg inn mot magen. Pleier å gå over etter en dag eller to, men utrolig vondt mens det pågår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå