Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 (endret) Kjære Gjest, Jeg sternger tråden din da selvmordstanker er forbudt på KG. Dine behandlere er der for å hjelpe deg å bli bedre. Lytt til dem. Mvh, Lille-pus, mod. Endret 23. juni 2013 av Lille-pus
Fremhevede innlegg