Gå til innhold

Betaling i utdrikningslaget

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Betalte dere noe selv i utdrikningslaget deres? Eller tilbudte dere dere å betale?

Anonymous poster hash: ee57d...42d

Videoannonse
Annonse
Gjest Cevita
Skrevet

Forlover her, arrangerte utdrikkingslag i går. Bruden betalte ingenting bortsett fra togbillett fra vestfold til Oslo S (som jeg forøvrig også tilbydde meg og sponse, men det var det ikke snakk om). Alle vi som var der (8.stk) betalte 500 kr hver og hadde med seg litt grillmat hver og dekket hvert sitt dagskort i Oslo.

Pengene som kom inn fra alle (unntatt brud) dekket: cava+spekematfrokost, innkjøp til rebusløp, felles aktivitet for alle (2900 kr), drikke og snacks til grillmaten, og dagskort i Oslo til bruden.

Gjest Adriane
Skrevet

Nei, jeg betalte ingenting, og hadde jeg tilbudt meg å betale noe, ville forloveren min blitt dødelig fornærma så det turte jeg ikke. Men jeg vet at de som var med betalte ca 500 hver.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg betalte ingenting, og hadde jeg tilbudt meg å betale noe, ville forloveren min blitt dødelig fornærma så det turte jeg ikke. Men jeg vet at de som var med betalte ca 500 hver.

da tilbyr jeg ikke å betale noe ble drukket ut i går, med et fantastisk opplegg. Aner ikke hva de har betalt. Men rundt regnet så kan det ikke ha blitt så mye mer enn 500-600 kr pr.pers må

Skrevet

Betalte ikke noe og forloveren min gjorde det klart at det heller ikke var aktuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke vanlig at den som blir drukket ut skal betale noe selv??

Anonymous poster hash: 0d9f9...f34
Skrevet (endret)

i laget jeg var i i mai batalte ikke bruden noe.

Vi sa bare at pengene hennes ikke fungeret den dagen bollywood1.gif

Endret av Wonders
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg betalte ikke noe, men det vet jeg at de heller ikke gjorde. Kanskje max 50-lapp for maten, men selv der mistenker jeg min forlover for å ha tatt utgiften, ettersom hun hadde bakt ;)

Jeg ønsket meg en venninnekveld med de jeg står nære, fremfor spa eller annet som fort kan bli dyrt for noen. Heller at de kun betalte for seg selv ettersom jeg vet enkelte har dårlig råd for tiden.

Alle storkoste seg, og jeg ble takknemlig for at alle kunne :) Var det viktigste!

Anonymous poster hash: ffdf3...4f8
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg tilbudte meg å betale, men min forlover sa nei til det. Dermed gjorde jeg ikke det.

Skrevet

Jeg betalte ingenting, og hadde fått beskjed på forhånd om at jeg kunne glemme å prøve meg. :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg betalte ikke noe, men det vet jeg at de heller ikke gjorde. Kanskje max 50-lapp for maten, men selv der mistenker jeg min forlover for å ha tatt utgiften, ettersom hun hadde bakt ;)

Jeg ønsket meg en venninnekveld med de jeg står nære, fremfor spa eller annet som fort kan bli dyrt for noen. Heller at de kun betalte for seg selv ettersom jeg vet enkelte har dårlig råd for tiden.

Alle storkoste seg, og jeg ble takknemlig for at alle kunne :) Var det viktigste!

Tusen takk for at det finnes sånne som deg :biggrin: Godt å se at noen faktisk kan tenke på oss som må leve på havregryn en hel måned for å ta seg råd til å bli med på slike opplegg:)

Anonymous poster hash: 09f6d...f9c

• Liker 2
Skrevet

Det er vel ikke vanlig at den som blir drukket ut skal betale noe selv??

Anonymous poster hash: 0d9f9...f34

Men nå er det jo vanlig å sende bruden på storbyweekend, betaler alle for brudens mat etc hele helgen også da?

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Syns også det er fantastisk med dem som klarer å holde prisene nede :)
Blir ofte noen utdrikkingslag i året når man er mellom 20 og 25 år gammel og har litt venner :)
Når jeg var forlover klarte jeg å holde det på 450 pr pers. Da hadde vi sjømat, overnatting og eget tilhørende festlokale som vi kunne benytte hele natten om vi ville :) Panoramautsikt i havet så fikk med oss solnedgangen også :)
Kjempekoselig og alle var fornøyde med at prisene ble hodt nede :)

(Krever litt planlegging, men begynner man i god tid kan man få til det meste ;) )

Anonymous poster hash: 116b5...19e
Skrevet

Jeg har aldri vært borti at bruden betaler noe for mat, drikke eller aktiviteter, men jeg har opplevd at noe ble ødelagt der vi var og bruden ville ikke høre tale om annet enn at hun selv skulle betale for det som gikk i stykker. Det synes jeg er fair, siden det var hun som var synderen :P

Skrevet

Betalte dere noe selv i utdrikningslaget deres? Eller tilbudte dere dere å betale?

Trodde ikke det var avnlig at bruden betalte noe selv ?

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for at det finnes sånne som deg :biggrin: Godt å se at noen faktisk kan tenke på oss som må leve på havregryn en hel måned for å ta seg råd til å bli med på slike opplegg:)

Anonymous poster hash: 09f6d...f9c

Jeg er en av de som må skrape i pengeboken selv for å håpe at det dukker opp penger, om jeg må betale uforutsette utgifter :fnise:

Dessuten ville det fort blitt ukomfortabelt om jeg fikk et stivt opplegg med spa, restaurant og slike ting. Nettopp pga økonomi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...