AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Leste det i en annen tråd, og ups, jeg kjente meg igjen. Jeg synes det er pirrende å fantasere om at jeg blir lurt og fornedret, at mange står og ser på meg, jeg eksponerer meg uten at jeg er klar over det, jeg blir voldtatt av flere samtidig, at jeg ikke kan holde igjen orgasmen selv om jeg da vil bli straffet osv. Jeg vil ikke oppleve det i virkeligheten! Men det er vanligvis helt nødvendig å tenke på det for at det skal gå. Jeg blir forstyrret av andre menneskers nærvær (lukt, pusting, lyder, svette osv) og vil helst ha lyset av. Er slikt vanlig? Kjør debatt. Anonymous poster hash: f5d81...e3b
Cuckold Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 (endret) Det er veldig vanlig, ja. Men jeg vil ikke koble det til det siste du skriver, dette at man blir forstyrret av andre menneskers nærvær og helst vil ha lyset av. Det er nok en litt annen problematikk som ikke nødvendigvis følger av å tenne på ydmykelse. Endret 23. juni 2013 av Cuckold
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Det er vanlig, både for menn og kvinner. Anonymous poster hash: 08d8a...981
TheHairyToothfairy Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Merker meg at det har vært en faktor i alle de forhold jeg har deltatt i, om enn bare seksuelt. Jeg tviler på at det kun er kvinner som tenner på dette. Så jeg velger ut fra egen erfaring å tolke det slik at ja, det er veldig vanlig. Dog tror jeg det (dessverre) er slik at alt for få mennesker tør utforske sine egne/partnerens fantastier, enda mindre snakke om dem.
Gjest Lille-pus Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Merker meg at det har vært en faktor i alle de forhold jeg har deltatt i, om enn bare seksuelt. Jeg tviler på at det kun er kvinner som tenner på dette. Så jeg velger ut fra egen erfaring å tolke det slik at ja, det er veldig vanlig. Dog tror jeg det (dessverre) er slik at alt for få mennesker tør utforske sine egne/partnerens fantastier, enda mindre snakke om dem. Det er utbredt blant begge kjønn ja. Med varierende grad av 'ydmykelse', - folk har forskjellig tennings og nytelsesmønster. Så har det nok, og er nok fremdeles, mer 'stuerent' for kvinner å snakke om dette siden det faller inn i det mange tenker på som 'den klassiske sub rollen'. For menn har vi desverre ikke ennå kommet like langt, slik at det for en mann nok oppleves som mer sensitivt å dele en slik fantasi med sin partner. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå