Gå til innhold

Hvor lenge

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Et samleie varer ca i 9 min.

Men tiden man har sex kan jo være så lang som helst.

Har inntrykk at jo sjeldnere man har det jo lenger holder man på når man først har det, kvalitet istedenfor kvantitet liksom.

Men å ha samleie i 2 :o timer, kan man gå etterpå da? :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Men å ha samleie i 2 :o timer, kan man gå etterpå da? :sjokk:

NEI. Ikke hvis man har vært bort på overnevnte fyr ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

opvarmingen kan alt fra 2 min til 3 timer..

og pulinga kan være alt fra 15 min til 2 timer...

jeg er ganske fleksibel på det området :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge dama er våt, kan man holde på leeeenge .

Tror ikke du får pule i 2 timer på dama, uten at hun er full av amfettamin eller andre stimuli... :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?? :o

Jeg tilltater meg å tvile litt på disse utsagnene..

Mener jeg har lest et sted at et gjennomsnittlig samleie (ut og inn-delen altså) varer i 7 minutter..

Noe som jo må bety at alle KGèr har særdeles ekstraordinære sexliv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om han som tok med seg dame hjem for å knulle..........

Det varte i nøyaktig 10 sekunder før han sprutet og sier; å shit det var godt..hehe

Dama; det gikk da vel fort???

Mannen; vet det, er en jævel til å knulle..... :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Mener jeg har lest et sted at et gjennomsnittlig samleie (ut og inn-delen altså) varer i 7 minutter..

Noe som jo må bety at alle KGèr har særdeles ekstraordinære sexliv..

Det stemmer, det har jeg også lest. Men det er gjennomsnittet. Og det er mange elementer som spiller inn. F.eks alder, alkohol, kosthold, osv. Kanskje noen som overdriver litt også. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er gjennomsnittet. Og det er mange elementer som spiller inn. F.eks alder' date=' alkohol, kosthold, osv. Kanskje noen som overdriver litt også. :wink: [/color']

Klart jeg forstår at mange i vanlige forhold godt kan ligge en god del over gjennomsnittet, men jeg tviler uansett på at "alle" ligger laaaaangt over dette..

Selv blir jeg både sliten og mindre følsom etter en stund, så jeg ser ikke det helt store poenget med å holde på veeeldig lenge.. (selv om jeg absolutt ser poenget med å holde på lengere enn 7 minutter, altså ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Veldig glad i kjappiser jeg. Fire-fem minutter og ferdig med det, men det forutsetter selvfølgelig at jeg er kåt nok i utgangspunktet slik at jeg ikke trenger masse forspill. Og det er jo da kjappisene oppstår også selvfølgelig - et øyeblikks sterkt behov...

Trenger jeg lang tid så trenger jeg lang tid, men jeg haaaaater at fyren bruker en evighet etter at jeg er "ferdig". Vil vekk jeg da, sove eller gjøre noe annet.....

Ut og inn i mer enn femten minutter - da hadde jeg kjeda meg ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at god sex er variasjon, å være leken, prøve nye ting og gjerne være litt frekk og kinky med hverandre..h e h e

Sex er mye mer enn selve knullingen da.. eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at god sex er variasjon, å være leken, prøve nye ting og gjerne være litt frekk og kinky med hverandre..h e h e

Sex er mye mer enn selve knullingen da.. eller?

:danse: ja, ja, ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Helt klart Timberlake.

Sex kan være mye mer enn bare knulling.

Men i timevis? Nei det hadde jeg ikke giddi - det er ikke sååå bra... da blir det kjedelig..

I flere omganger derimot - det kan jeg godt like.....

Men de kjappe spontane som bare skjer fordi du holder på å gå av veggen av kåthet enten det passer eller ikke - de holder jeg en knapp på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager vennen..

Etter at ekteparet har lagt seg for å sove, begynner mannen å stryke kona på armen. Kona snur seg rundt og sier:

- Beklager, vennen min, jeg har en time hos gynekologen min i morgen, og jeg vil ikke gjøre noe som kan gi feil utslag på prøvene.

Mannen legger seg så til å sove, men etter noen minutter stryker han kona over armen igjen og hvisker:

- Kjære, har du time hos tannlegen i morgen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Syns det er bra med variasjon jeg. Det er fint å holde på leeenge, men syns også det er bra å kjøre på uten forspill etc innimellom. Det er jo ikke alltid det er tid til å gjøre så mye ut av det. Men hvor lenge det varer? Vet ikke. Kjapp varianten varer vel ikke så lenge, noen minutter bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...