Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #1 Del Skrevet 13. april 2004 varer et "normalt" samleie for dere? Hva er "en kjapp en" og hva er lenge? Lengste? Inkludert og uten voerspill/etterspill? Har vært mange spørsmål om antall partnere, hvilke stillinger osv... Så her fant jeg et par spørsmål også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #2 Del Skrevet 13. april 2004 varer et "normalt" samleie for dere? Hva er "en kjapp en" og hva er lenge? Lengste? Det kommer helt an på hvilken sex-sjanger vi utfolder oss i det - De lengste kalles nok helst for "sessions" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2004 #3 Del Skrevet 13. april 2004 Kan vel vere alt frå 2 min til ein time (eller fleire.... :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #4 Del Skrevet 13. april 2004 med forspill kan vare i timesvis, bare samleie fra 10 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jannet Skrevet 14. april 2004 #5 Del Skrevet 14. april 2004 Det kommer helt an på hvilken sex-sjanger vi utfolder oss i det - De lengste kalles nok helst for "sessions" Hva er "sessions"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 14. april 2004 #6 Del Skrevet 14. april 2004 20 min til en time, hvor vorspielet da kommer i tillegg. (selv om jeg ærlig talt synes det er for lenge... Men det kan jeg liksom ikke si heller. "Kom igjen, få opp farta"!? Hm, nei... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hr. Brunstein Skrevet 14. april 2004 #7 Del Skrevet 14. april 2004 På en god dag så varer nok et samleie i en og en halv time. Inkludert litt vorspiel. I tillegg kommer jo gjerne en runde til en time etter. Er det det som kalles session? Eller enda flere runder? En kjapp en kan være veldig kjapp og over på ti minutt. Give or take noen minutter. Og du gjest.....ingen onanering til disse innleggene....Patricia vil ikke ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doo Wop Skrevet 14. april 2004 #8 Del Skrevet 14. april 2004 "Og du gjest.....ingen onanering til disse innleggene....Patricia vil ikke ha det". .... Fnis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #9 Del Skrevet 14. april 2004 Hva er "sessions"? Når jeg snakker om en session, så mener jeg "mer enn bare samleie". Det kan være en helaften med mat, stemning, kos og sex i flere omganger, eller det kan være lenge perioder med forspill, lek, S/M osv. En session går over lang tid, og kan inkludere flere samleier. Hver enkelt "runde" trenger ikke være lang, men vi er i sex-modus i lengre perioder enn ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 14. april 2004 #10 Del Skrevet 14. april 2004 Samleie med forspill kan vare opp til en time . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #11 Del Skrevet 14. april 2004 2 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 15. april 2004 #12 Del Skrevet 15. april 2004 Kjappis = 5 - 10 min Ellers fra 1/2 til 2 timer ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 15. april 2004 #13 Del Skrevet 15. april 2004 1 minutt til 4-5 timer :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Timberlake Skrevet 15. april 2004 #14 Del Skrevet 15. april 2004 Kos og samleie bør ihvert fall vare 1-3 timer og gjerne 2 ganger om dagen... eller? Er vel kanskje av den stor grae typen ...h e h e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mskancke Skrevet 15. april 2004 #15 Del Skrevet 15. april 2004 På en god dag så varer nok et samleie i en og en halv time. Inkludert litt vorspiel. I tillegg kommer jo gjerne en runde til en time etter. Er det det som kalles session? Eller enda flere runder? En kjapp en kan være veldig kjapp og over på ti minutt. Give or take noen minutter. Og du gjest.....ingen onanering til disse innleggene....Patricia vil ikke ha det. Det som kalles MULTI-sessions eller? Alt er avhengig på hvor kåt man er mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 15. april 2004 #16 Del Skrevet 15. april 2004 Synes 1-2 timers "inn og ut" blir litt lenge jeg. Hadde en som aldri ga seg en gang, da sukket jeg til slutt henført og kokett " Duuu, jeg tror ikke jeg orker mer, jeg altså!" og han la seg fornøyd og sovnet. Dust. Sår ble jeg også. Han var kanskej verdens dårligste i senga. Skal dere ligge med noen i rederibransjen, så vær på vakt!!! Er svært fornøyd med 40 minutter inkl forspill, jeg. En kjapp en trenger ikke ta så lang tid. Par minutter kanskej? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #17 Del Skrevet 15. april 2004 Vi begynte forspillet på palmesøndag, og vurderer nok i løpet av kommende helg å avrunde dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Timberlake Skrevet 15. april 2004 #18 Del Skrevet 15. april 2004 Man trenger for pokker ikke å knulle i timevis, skal jo kose , slike etc etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 15. april 2004 #19 Del Skrevet 15. april 2004 en dag varte det kortere enn en sang da vi hørte på musikk vanlig er vel en halvtime jeg skulle ønske det varte i en evighet :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enig! Skrevet 15. april 2004 #20 Del Skrevet 15. april 2004 Helt enig med Poirot! Herregud, menn som bare pøser på med mekanisk inn/ut og tror at det er om å gjøre å gjøre dette lengst mulig....BOORING!!! Menn i rederibransjen og finans i Oslo er dritt-dårlige elskere forresten (hvertfall de jeg har prøvd). Kanskje fordi de ER kjedelige som personer/på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå