Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Du kan vel bare få en resept fra din lege her, og hente ut for f.eks tre måneder? Koster jo ikke skjorta akkurat med 3 p-pillebrett. Da slipper du å bekymre deg for menstruasjonen. Tror det er veldig individuelt om du vil få like kraftig menstruasjon som før. Jeg fikk f.eks mensen raskt tilbake i vanlig syklus da jeg sluttet med p-piller, mens søstra mi som gikk på samme merke gikk månedsvis uten menstruasjon etter p-pilleslutt.
Pringle Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Hvis du bruker p-piller for å regulere menstruasjonen, er vel dette nettopp et tidspunkt du IKKE bør droppe pillene! Siden du skal bade osv. Og de bør tas kontinuerlig; det blir bare kluss om du går av og på. Du kan fortsette å ta pillene ut over tre uker hvis det er et tidspunkt du absolutt ikke vil ha menstruasjon. Men det finnes også menskopp, som gjør det enklere å ha mens, også på badeferie. Hvordan får du forresten bestilt p-piller fra utlandet? Trodde ikke det var lovlig.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 ... Og Yasmin er ikke svake piller. Det er ganske ordinære kombinasjonspiller som inneholder like mye hormoner som andre merker. Anonymous poster hash: 2a027...3cb
Thalassos Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 (endret) Hvis du ikke vil hente ut p-piller her i Norge kan du få piller av legen som stopper mensen, husker ikke hva de heter, men du finner det nok om du googler Edit: Du vet forresten at du får 100,- kroner i avslag fordi du er 17? Jeg går på p-ring, så jeg husker ikke hvor mye dine koster, men der er vel ikke mer enn rundt hundrelappen? Endret 23. juni 2013 av Thalassos
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå