Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg, samboeren og vår datter på 9 måneder skal til Roma på sommerferie om litt over 2 uker.

Vi har sett på mye forskjellige hoteller på nettet, men ikke funnet det helt riktige ennå. Vi ønsker å ha et hotell i nærheten av sentrum slik at vi kan spasere inn til sentrum eventuelt ta banen. Har også lyst på et hotell med svømmebasseng da temperaturen der nede kan være høy på denne tiden.

Er det noen der ute som har anbefaling av et hotell i Roma? Må ikke nødvendigvis være med basseng, men at det er i nærheten av sentrum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodde på Hotel Delle Nazioni i høst, var kjempefornøyd! Husker ikke pris, men tre netter (inkludert frokost!) + fly kom på ca. 3/4000 i høstferien. Hotellet ligger rett bak Trevi-fontenen, og det var kjempelett å komme seg rundt til andre serverdigheter. Tror ikke de har svømmebasseng da..

Skrevet

Det er svært få hoteller som har svømmebasseng i Roma sentrum, så muligheten for å finne en med svømmebasseng i nærheten av sentrum uten at det koster mye er relativt liten.

Anbefaler deg bare å søke på feks. Hotels.com og skjekke "reviews" der. Det er ikke så mange "store" hoteller der, heller litt små da det er i en storby, men hotellene(hvertfall de jeg har besøkt, og de jeg kjenner har besøkt) der pleier å være ganske greie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...