Gå til innhold

Aldri frisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mamma har lungekreft med spredning til hodet. tatt masse cellegift 4 ganger og stråling mot hodet og kreften er borte, i hodet. Men ikke i lungene og nå har jeg fått vite at hun aldri blir frisk... to svulster i lungen og de har krympet og kapslet seg inn. kan aldri operere eller stråle.. Kontroll hver 3 mnd. Dette må vel bety pallativ behandling? Kan mamma dø snart? Forferdelig vondt... Kan man leve lenge med småcellet lungekreft med ikke sjanse for å bli frisk?

Anonymous poster hash: 65373...2b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler virkelig med deg og mammaen din. Har mistet min mamma i kreft, så jeg vet litt om hva du gjennomgår. Det er så vanskelig å svare på medisinske spørsmål når man ikke vet, men jeg anbefaler deg å få en avtale med den legen/legene som sitter med mest informasjon om mammaen din sin sykdom. Det finnes også pårørendegrupper man kan oppsøke, det er alltid greit å snakke med andre i lignende situasjon.

Jeg vet om en bok som kom ut for ikke lenge siden som heter momento morti-husk at du skal dø. Den er skrevet av 6 kvinner med forskjellige uhelbredlige kreftsykdommer. Mange uhelbredelige kreftsyke kan leve i flere år med riktig behandling, men det er umulig å si om dette gjelder din mamma.

Håper virkelig dere kan få en lengre tid sammen, ønsker deg alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...