Gå til innhold

Aldri frisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mamma har lungekreft med spredning til hodet. tatt masse cellegift 4 ganger og stråling mot hodet og kreften er borte, i hodet. Men ikke i lungene og nå har jeg fått vite at hun aldri blir frisk... to svulster i lungen og de har krympet og kapslet seg inn. kan aldri operere eller stråle.. Kontroll hver 3 mnd. Dette må vel bety pallativ behandling? Kan mamma dø snart? Forferdelig vondt... Kan man leve lenge med småcellet lungekreft med ikke sjanse for å bli frisk?

Anonymous poster hash: 65373...2b7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler virkelig med deg og mammaen din. Har mistet min mamma i kreft, så jeg vet litt om hva du gjennomgår. Det er så vanskelig å svare på medisinske spørsmål når man ikke vet, men jeg anbefaler deg å få en avtale med den legen/legene som sitter med mest informasjon om mammaen din sin sykdom. Det finnes også pårørendegrupper man kan oppsøke, det er alltid greit å snakke med andre i lignende situasjon.

Jeg vet om en bok som kom ut for ikke lenge siden som heter momento morti-husk at du skal dø. Den er skrevet av 6 kvinner med forskjellige uhelbredlige kreftsykdommer. Mange uhelbredelige kreftsyke kan leve i flere år med riktig behandling, men det er umulig å si om dette gjelder din mamma.

Håper virkelig dere kan få en lengre tid sammen, ønsker deg alt godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...