AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Noen som vet noe om munnherpes her? Jeg har fått det på ene siden, og har hatt det i noen dager nå. Det ser utrolig stygt ut, men det er kommet en tykk skorpe på såret. Nå fjerna jeg akkurat sminken og stod ved speilet. Da stirrer jeg, og ser plutselig at det er komet en liten klump på andre siden av munnen og? (Usikker på om det bare er en kvise men..) Noen som vet om det går an å få det på andre siden, på SAMME tid? For da må jeg kjapt til legen å få noe for det, for jeg skal noe viktig neste uke. Anonymous poster hash: 27c84...d2b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Ja, de kan komme på begge steder samtidig. Anonymous poster hash: b4807...2e2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Du får salve for det på apoteket. Sikkert billigere med resept. Men om det haster er den også reseptfri. Husker ikke navn.Anonymous poster hash: 4f08e...e6c
Noteknekk Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Og det kan også dukke opp nedentil, som jeg egentlig først trodde tråden handlet om. Så husk på å vær nøye med håndhygienen, og avstå fra oralsex, så lenge du har utbrudd
Anglofil Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Ja, det kan komme begge steder. De verste utbruddene jeg har hatt har jeg hatt rundt hele munnen, i tillegg til på skinnet og i panna. Veldig lekkert. Det eneste som fungerer for meg er Zovirax, som fører til at utbruddene skjer raskere. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå