Gjest Badabing Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Vi har ikke planlagt ferie siden vi ikke trodde samboer fikk ferie, men nå viser det seg at vi får en uke sammen i juli likevel. Jeg orker ikke altfor lange flyreiser når det bare er snakk om en uke, og jeg misliker chartersteder. Vi liker å ligge på stranden, men liker også å dykke, oppleve kulturliv, arkitektur, god mat og vin etc. Noen som vet om et sted som kan passe for oss? Jeg er helt blank siden jeg må bestemme meg så fort.
muttra Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 hvorfor ikke nyte ferie uka i nærområdet da du skrev ikke noe om hvor i landet dere er , men om dere er på landet så er en tur til nærmeste by for å vsndre rundt og studere bygninger og så et restaurant besøk , og bor dere i by så slipper dere å reise til noen, kanskje er det også et museum dere har lyst å besøke , kanskje en konsert dere kan gå på , og bading og soling kan en jo få til overalt bare det ikke regner
Gjest Badabing Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Det blir litt tid her hjemme i Norge også, men jeg trenger en liten tur med fullstendig skifte av omgivelser. Barcelona er vel rimelig fullt av turister i juli. Hvor i Italia tenker du kunne vært en bra plass, Sitronmelisse?
Gjest Sitronmelisse Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 Sardinia eller Sicilia? Toscana med leiebil eller togloffing; få med dere Siena og Cinque Terre.
Gjest Badabing Skrevet 23. juni 2013 #8 Skrevet 23. juni 2013 Hva med Kroatia? Sardinia eller Sicilia? Toscana med leiebil eller togloffing; få med dere Siena og Cinque Terre. Det er faktisk disse landene/øyene vi har snakket mest om. Men synes det er så vanskelig å vite hvor? Sicilia har jeg litt tanker om, men hvor kan det være fint å reise i Kroatia?
juliane Skrevet 23. juni 2013 #9 Skrevet 23. juni 2013 Det begynner å bli noen år siden jeg var i Kroatia, men vi fløy inn/ut av Dubrovnik og tok båt langs kysten til Korcula og Hvar. Særlig Korcula var helt nydelig! Split er jo også en populær by med gode flyforbindelser til Norge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå