AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Jeg har to ganger nå opplevd noe rart med synet, og begge ganger verst på høyre øye. Jeg får en slags flimrete flekk, som er blind og jeg får problemer med å lese. Det gjør ikke vondt, blir ikke rød eller noe, og det starter som en flekk for så å utvide seg. Når den utvider seg til en ring, og jeg kan se gjennom den eller på utsiden. Men selve ringen er blind. Har hatt dette to ganger nå, første gang la jeg meg for kvelden og det var borte når jeg våknet. Denne gangen, nå i dag, varte det kanskje i 20 minutter før det forsvant av seg selv. Prøvde å vaske øye med linseveske men det hjalp ikke. Burde jeg dra til en øyelege?:S Bruker allerede briller. Fikk det begge gangene mens jeg satt med pc'n, men det gjør jeg stort sett hele tiden så det kan være tilfeldig. Anonymous poster hash: 31f67...35c
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Jeg har det slik før migrenen slår ut... Har aldri hatt migrene, og har kun hodepine om jeg har influensa. Det har jeg kanskje hvert 3-4 år. Lite syk mao:P Men gud om dette er et tegn på at jeg er i ferd med å utvikle migrene så hopper jeg utfor en bru!:S Anonymous poster hash: 31f67...35c
Noteknekk Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Det høres veldig ut som øyemigrene. Mange får de symptomene i forkant av vanlig migreneanfall, men det er også ganske vanlig å kun ha øyesymptomene, uten at man får hodepinen. Det kan oppstå litt plutselig, som det har gjort med deg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå