AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Nå er jeg 19, og siden jeg var 14-15 har jeg kjent noen bittesmå "utvekster"/nupper på livmortappen. Har lest at det kan være ufarlige cyster, og det er vel kanskje det jeg tenker det er - nettopp fordi de har forsvunnet mange ganger, for så å komme tilbake på ulike steder. Samtidig har jeg tenkt at det kan være symptom på kreft? Altså celleforandringer. Men tenker siden det forsvinner i perioder, er det ikke noe være redd for. Hva tenker dere? Det er ikke kjønnsvorter, da jeg er rimelig sikker på at dette kom før jeg debuterte. Anonymous poster hash: 1f759...d47
Silfen Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Helt normalt. Men er det lenge siden gu er det uansett lurt.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Bestill GU. Helt normalt. Men er det lenge siden gu er det uansett lurt. Jeg har aldri vært på GU i og med at jeg er såpass ung, men jeg tenker jo selv at det er på tide, i og med at jeg har vært seksuelt aktiv siden jeg var 15. Hvordan går jeg frem dersom jeg vil ha en henvisning til gynekolog? Holder det å ringe legen og be om en henvisning, eller MÅ jeg bestille legetime kun for å få en henvisning? TS Anonymous poster hash: cdefa...26d
Gjest Naria Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Om du må komme innom for henvisingen eller ikke vil variere fra lege til lege. Men fastlegen din kan også foreta en GU.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #6 Skrevet 22. juni 2013 Om du må komme innom for henvisingen eller ikke vil variere fra lege til lege. Men fastlegen din kan også foreta en GU. Takk for svar, da ringer jeg bare ned dit og spør. Har ikke spesielt lyst til at fastlegen min skal gjøre det... -ts Anonymous poster hash: cdefa...26d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå