AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Jeg har alltid vært av den oppfatning at jeg er med på det meste i senga. Jeg suger, slikker, puler i alle stillinger, ute eller inne, i senga eller hvor som helst. Jeg har hatt trekant, jentesex, analsex. Tenker egentlig på meg selv som ganske erfaren. Men nå har jeg måttet revurdere hele greia. Plutselig har jeg blitt redusert til en prippen liten jentunge som ikke vil være med på notene. Jeg er sammen med en som elsker analsex. Jeg hater det. Han tenner på wet sex. Jeg vet ikke om jeg vil klare å gjennomføre det. Jeg vet ikke engang hvordan man gjennomfører det. Ved nærmere ettertanke så er jeg heller ikke så glad i sex i dusjen, eller i det hele tatt i våt tilstand. Jeg er ikke så fri og uten hemninger som jeg trodde. Jeg er redd for at jeg tråkker over mine egne grenser, og ender opp med å synes at hele fyren er disgusting. At jeg skal begynne å unngå sex. Jeg merker det litt allerede. Anonymous poster hash: 8988c...dd9
Gjest Aegon Targaryen Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Vist du ikke vil gjøre noe innen sex så ikke gjør det. Det er nå min mening om slikt 2
Cuckold Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Du nevner først en rekke aktiviteter du har vært med på og sier du har tenkt på deg selv som en som er med på det meste i sengen. Men i oppramsningen nevner du analsex, og i et par avsnitt senere skriver du at du hater analsex. Det får meg til å stusse. For da lurer jeg på om det samme kan gjelde flere av aktivitetene du har prøvd. Det at du har prøvd litt av hvert betyr jo ikke at du er med på det meste i sengen hvis du bare har prøvd det en gang eller to og funnet ut at du hater det. Så kanskje den oppfatningen er basert på et ønske om å være frigjort og med på det meste, mens du egentlig ikke trives med det? Det er viktig å finne seg noen man passer sammen med seksuelt. Har man et åpent sinn og ikke altfor sterke indre sperrer vil man kunne være med på litt av hvert, men det er jo ikke bra å føle at man går på akkord med seg selv. Det er to måter å forholde seg til sex med en partner på: Enten 1. Å prøve å finne frem til minste felles multiplum, de aktiviteter begge har på sin ønskeliste, og så droppe alt annet. Eller 2. Å være åpen for det som er annerledes hos partneren og strekke seg mot ham/henne, se om man kanskje kan være med på å virkeliggjøre noe av det den andre drømmer om selv om man ikke har hatt tilsvarende fantasier. Men da selvsagt innenfor grensen av det man føler man kan være med på uten at det er ødeleggende for lysten. Jeg tror denne grensen kan endres over tid, utvides og at det faktisk er noe av det fine med å ha et langt og stabilt kjærlighetsforhold. Du skriver at du ikke engang vet hvordan wetsex skal gjennomføres. Det finnes jo ingen bibel som forteller oss hvordan wetsex kan gjennomføres, all seksuell lek med urin er wetsex, og jeg vet jo ikke om partneren din tenner mest på å gi eller få, om han liker best å bli tisset på eller å tisse på deg? Eller om begge deler er like viktig for ham? Wetsex kan være alt fra at man tisser på hverandre på et svaberg en varm sommerdag før man stuper i sjøen, til at den ene lar den andre drikke sin urin i en bestemt setting. Her er det en stor spennvidde og om man skulle ha en sperre på en del av det kan man kanskje være med på noe annet.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Vist du ikke vil gjøre noe innen sex så ikke gjør det. Jepp, så enkelt er det. Ikke la noen påvirke deg til å gå utenfor dine egne grenser. Prøv gjerne, men liker du det fortsatt ikke så er det stopp. Du bestemmer selv hva du vil være med på. Respekterer han ikke det så har han valget, godta det eller finne seg noen som liker det samme. DU skal ikke føle at du må gjøre noe du er ukomfortabel med. Anonymous poster hash: a9bb1...611 1
miramis Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Man er ikke "prippen" bare fordi man ikke vil bli pisset på eller tatt bakfra... Syntes du burde finne deg en annen partner TS! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå