Gå til innhold

Hva var dette?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om jeg opplevde psykose av noe slag kanskje?

Stod på badet og ordnet håret da noe helt plutselig kom til meg. Jeg vil forklare det som om at det var noe inni meg på en måte, så jeg gikk og la meg ned og det ville ikke gå bort. Kjentes på en måte som om at jeg hadde øyne inni hodet som var helt åpne når mine var lukket. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men var veldig ekkelt og skremmende. Jeg er psykisk stabil så har aldri opplevd noe lignende.

Det varte i kanskje 5 min.

Noen som har opplevd noe lignende eller kan forklare meg hva dette var?

Bør jeg ta det opp med lege?



Anonymous poster hash: 3c435...19a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå skal jeg ikke komme her å bagatelisere det du opplevde, men det er slik det bli for meg når jeg har lavt blodsukker. Ut av kroppen opplevelse på en måte.



Anonymous poster hash: c2ec5...d29
AnonymBruker
Skrevet

Nå skal jeg ikke komme her å bagatelisere det du opplevde, men det er slik det bli for meg når jeg har lavt blodsukker. Ut av kroppen opplevelse på en måte.

Anonymous poster hash: c2ec5...d29

Jeg sliter mye med lavt blodsukker, så det vet jeg hvordan er og det er ikke sånn.

Men kanskje det var blodtrykksfall eller noe sånt? Det har jeg aldri hatt før da.

Anonymous poster hash: 3c435...19a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...