Gå til innhold

Til alle sammen.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg blir så glad når alle deres nye verdensborgere er på vei. Jeg vet det at det er mer enn tungt å gå gravid noen ganger, man kaster opp, halsbrann, humørsvingninger til tusen og ikke kunne sove på magen lenger. Men resultatet av alt dette er verdens vakreste unger. Våre nye ledere, våre nye diplomater, våre nye kunstnere, våre nye lærere, våre nye medmennesker. Ting kan gå galt, det fikk jeg smertelig erfare da jeg holdt på å miste gutten min, men det gikk gudeskjelov bra. Det gjør stort sett det. Men vær takknemmelige. Vær takknemmelig for at du greier å bære fram et barn, vær takknemmelig for at dette barnet vil trenge deg til det er selvstendig nok selv, vær takknemmelig for den ubetinget kjærligheten ungene deres vil gi dere. Verdsett og elsk det, ikke misbruks barnets tillitt og still deg likegyldig til det. Ungene sine bånd til mamma'n er så unikt og skal taes vare på. Jeg ønsker dere alle lykke til med alle deres vakre prinsesser og modige riddere. Ta godt vare på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fine ord tror nok at alle os herinde ved hvilket lille mirakel vi får, og tar vare på vores lille dyrbare gave. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...