Gå til innhold

Sinnsykt kåt!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg vil med denne tråden, men føler for å dele. Vil også gjerne høre andres erfaringer på dette!

Jeg går hele tiden rundt og er kåt! Hver eneste mann jeg ser tenker jeg "hm, kunne jeg pult han?", "lurer på hvordan han er i senga" og lignende...

Onanaering funker ikke helt mot denne tørsten, da jeg er mest gira på spenningen, nærheten og det å "være god" med en jeg syns er søt.

Mitt problem er kanskje at jeg er svært kresen på gutter. Jeg får mye oppmerksomhet fra gutter hver dag, og blir alltid lagt ann på. Men jeg vil ikke ligge med noen av dem! Så jeg har jo absolutt mulighet til å få meg et ligg.

Det er her jeg er forvirra. Kroppen min sier "gå å få deg noe, for faen!", men den sier også "ikke han. Ikke han. Ikke han. Ikke han...".

Jeg tror denne vårkåtgreia kom litt tidlig denne gang!

Hva gjør du når du er i denne situasjonen (alle her har vell ikke kjæreste?)

Anonymous poster hash: eb2a1...e69
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe! Kjenner den følelsen !!
Å være vårkåt kan være nok så frustrerende noen ganger. :)

Men slapp av, etterhvert vil du muligens bli mindre kresen i øyeblikkets hete, om det ikke er noe, som som holder deg tilbake. Men du trenger jo ikke å droppe hele standarden, bare senk kravene såvidt littegrann.

Eller.. Gå sånn noen måeder og se hvordan det er. Det er en opplevelse det og.

Anonymous poster hash: 90239...9cb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en kald dusj. -.-

Anonymous poster hash: 4b883...112
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Vårkåt og sommerkåt...går visst ikke over denne kåtheten..hehe

Anonymous poster hash: e6799...e66
AnonymBruker
Skrevet

Du er singel, og trives med det?

I så fall er det enkelt. Du trenger ikke senke kravene så veldig mye. Jeg har jo selvfølgelig masse kompiser siden jeg er mann selv, og 99,99% av dem både single og opptatte ville ikke hatt noen problemer med å få bli med en dame hjem for et heftig knull, for så å bli kastet ut igjen. Da har de blitt utnyttet, og det er noe alle gutter digger å skryte av. Siden du blir lagt an på hele tiden kan jeg tenke meg at du er fin også. Å bli "utnyttet" av en fin dame er veldig status.

Moralen i denne vitsen er at vi single har også rett på et sexliv, og enkelte ganger hjelper ikke onanering.

Anonymous poster hash: e9591...b45

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det også sånn...går rundt med dunking i kuken hele tiden på denne tida av året...;)

Skrevet

Knullekompis eller ONS. er jo godt å bare få seg noe uten å trenge å være trofast mot noen. Vi single har også rett på et sexliv.

AnonymBruker
Skrevet

Jaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! Er knallhard...

Anonymous poster hash: e6799...e66
Gjest mizzyy
Skrevet

Man kan jo nesten tro at det bare er gutter som har det problemet! Det stemmer hvert fall ikke!

AnonymBruker
Skrevet

Man kan jo nesten tro at det bare er gutter som har det problemet! Det stemmer hvert fall ikke!

Menn har som regel mye mer sexlyst. Kvinner kan ikke tenne rett ut i lufta av synet av en veltrent mann, f. eks. de trenger som regel litt kontekst rundt det.

Anonymous poster hash: d7a8d...0fb

• Liker 1
Gjest mizzyy
Skrevet

Menn har som regel mye mer sexlyst. Kvinner kan ikke tenne rett ut i lufta av synet av en veltrent mann, f. eks. de trenger som regel litt kontekst rundt det.

Det går da fint ann å tenne bare av synet av en fin mann!

• Liker 1
Gjest Houdini
Skrevet

Sånn har jeg det også for tiden, speider kronisk og konstant etter deilige menn og spør meg selv om jeg ville likt å være intim med ham. Passerte en solbrun, stylish mann på rundt 25-30 år, høyde på 190-195 cm og veldig fint brunt hår og deilig tonet kropp (no boling og han hadde på seg raw denim og marineblå t-skjorte). Jeg var ganske inni en samtale da jeg så at han kom gående så jeg smilte en del, og da havnet jo så klart smilet på ham siden jeg glodde på ham, ble imidlertid litt stresset da jeg så at han smilte tilbake. hihi :P en KLAR 9-er.

Jeg bare "woooaaawwwww" inni meg, han var sååå deilig.
:wow: :wow: :grine: :grine: :trist:

(litt fjortis når jeg sikler på menn .. :fnise: )

AnonymBruker
Skrevet

Det går da fint ann å tenne bare av synet av en fin mann!

For noen kvinner sikkert, men det er nok blant fåtallet. Kvinner flest må ha litt sammenheng rundt det som en deilig middag, massasje, litt god vin etc. Rett og slett litt oppmerksomhet før de tenner.

• Liker 1
Gjest Houdini
Skrevet

For noen kvinner sikkert, men det er nok blant fåtallet. Kvinner flest må ha litt sammenheng rundt det som en deilig middag, massasje, litt god vin etc. Rett og slett litt oppmerksomhet før de tenner.

Ja, men på noen kan du "se" at de har de riktige egenskapene som trengs, i form av blikk og måten de oppfører seg på. Laidbacke menn med et avslappet, nysgjerrig og vennlig blikk forteller utrolig mye. Umiddelbart turn on.

Gjest Houdini
Skrevet

Hallo, ingen flere som er angrepet av ufrivillig kåthet?

AnonymBruker
Skrevet

FatChickPuking.jpg

Ble du kurert for kåtheten din nå? :fnise:

Anonymous poster hash: 4b883...112
Skrevet

Hallo, ingen flere som er angrepet av ufrivillig kåthet?

Joooo,så veldig også...;) Våknet med DET morrabrødet idag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...