Gå til innhold

Klær som passer denne kroppstypen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, men hun har ikke timeglassfigur. Jeg tror kanskje denne kroppsformen kalles søyle. Ts, hvis du googler Trinny og Susannah og kroppsformer, kan du finne mange tips til hvordan du kan kle deg for å fremheve dine beste sider :)

Anonymous poster hash: 5a6f2...c79

Jada jada, jeg har ikke sagt noe om timeglassfigur. Syns forøvrig denne figuren var mye finere enn den klassiske timeglassfiguren. :)

Anonymous poster hash: 70693...0e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan strekke meg til å være enig i at det er helt greit på jenter med litt ekstra kilo, men bare om de har mye hofter, rumpe og lår.

Eple er ikke overvektig. Det er heller ikke all vekt på magen slik noen andre her beskriver, men "ekstrem" eple kan være det. Mange klassiske "epler" har også stor byste.

Jeg er slank eple-ish med BMI på 19, og har ikke stor mage - men såpass slanke og lange ben og armer/resten av kropp at jeg anser meg selv som mer eple enn eks timeglass.

Sånne kjoler er veldig fine på meg, fordi midjen min er smalest litt høyere oppe akkurat som TS viser til. Dermed passer jeg veldig bra høy skjøring, og ser grusom ut i midtskjæring/lav skjæring.

Jeg får masse komplimenter av menn og kvinner når jeg bruker sånne type kjoler(altså; skjæringen, ikke nøyaktig den kjolen) - men greia er at stoffet må være sydd slik at ikke stoffet buler ut, DA ser alle gravide ut.

Empireliv kan også ha delvis Aform i selve skjørtet - det passer godt til slanke epler.

Anonymous poster hash: 09884...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk ganske relevant når ts spør hvordan hun skal kle seg etter hvordan kroppsform hun har. Anonymous poster hash: 5a6f2...c79

Ikke når hu viser et bilde av hvordan kroppen ser ut.

Eple er ikke overvektig.

Hvorfor er dette et svar til meg? Jeg har ikke skrevet noe om disse forskjellige kropstypene. Sier bare at jeg aldri syns sånne kjoler er fine... Du må gjerne bruke dem uansett.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...