AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Jeg er ei jente som er bygd ganske mannlig.. Jeg har brede skuldre og kraftige ben (muskuløs av natur). Er timeglass, men har høye hofter, slik som denne jenta: Ser derfor bred ut framfra, mens veldig tynn ut fra siden. Er på en måte "større" enn alle andre, samtidig som jeg ikke er det. Er hverken veldig muskuløs eller for formfull - jeg rett og slett en større bygd person. Er det noen som har noe tips? Føler at jeg ikke kan se for mye på motebloggene, da mye av det de går med ser helt forferdelig ut på meg. Er forresten 20 år:-) Anonymous poster hash: 707bf...636
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Hun på bildet er ikke timeglass. Anonymous poster hash: 69b9e...2fa 4
Yme Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Kle deg i akkurat hva du vil, syns jeg. Det der var en veldig fin kropp! Det eneste plagget du (i likhet med alle andre) burde holde deg unna, er sånne kjoler som er slappe fra rett under puppen. Uansett hvor slank man er, ser man gravid å rar ut i sånne kjoler.
Yme Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 (endret) Hun på bildet er ikke timeglass. Anonymous poster hash: 69b9e...2fa Grattulerer! Du vant prisen for nattens mest meningsløse innlegg Jeg skjønner jo at det var utrolig viktig å få påpekt da... Verden hadde jo ikke stått til påske om du ikke hadde fått oppklart denne forferdelige missforståelsen. Endret 21. juni 2013 av Yme 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Kle deg i akkurat hva du vil, syns jeg. Det der var en veldig fin kropp! Det eneste plagget du (i likhet med alle andre) burde holde deg unna, er sånne kjoler som er slappe fra rett under puppen. Uansett hvor slank man er, ser man gravid å rar ut i sånne kjoler. AMEN! Men enig med Yme:) Kle deg i det du føler deg vel i! Om man går i noe man ikke er komfortabel med vises det ofte lett. Synes forøvrig du har flott figur om du er som bikini-dama:) Anonymous poster hash: 2447f...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 TS her, og takk! Hoftene mine/midjen er slik som hun på bilde + brystene, vil jeg si! Men har veldig brede skuldre, så lurer litt på om noen vet om diverse kutt, som ikke får de til å se så brede ut?:-) Anonymous poster hash: 707bf...636
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #7 Skrevet 22. juni 2013 TS her, og takk! Hoftene mine/midjen er slik som hun på bilde + brystene, vil jeg si! Men har veldig brede skuldre, så lurer litt på om noen vet om diverse kutt, som ikke får de til å se så brede ut?:-) Anonymous poster hash: 707bf...636 Har hørt v-hals får skuldrene til å se smalere ut, og halsen lengre:) Har selv brede skuldre, og med mindre jeg får en "wow!" opplevelse i prøverommet av hvor brede skuldrene ser ut, så driter jeg i det. Du kan også prøve å balansere ut skuldrene med å gi en illusjon om bredere hofter:) Skjørt og bukser med litt mer stoff og padding ved hoftene vil sikkert gjøre susen^^, Anonymous poster hash: 2447f...3f6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #8 Skrevet 22. juni 2013 Kle deg i akkurat hva du vil, syns jeg. Det der var en veldig fin kropp! Det eneste plagget du (i likhet med alle andre) burde holde deg unna, er sånne kjoler som er slappe fra rett under puppen. Uansett hvor slank man er, ser man gravid å rar ut i sånne kjoler. Sånne du mener? Anonymous poster hash: 0555e...a89
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #9 Skrevet 22. juni 2013 Sånne du mener? Anonymous poster hash: 0555e...a89 JA! Empirieliv er seriøst det styggeste jeg ser! Selv catwalk modellene på 180 og 50 kilo ser høygravide ut Eneste gangen det er ok å bruke noe sånt er når man faktisk ER gravid:P Men det er nå meg. Anonymous poster hash: 2447f...3f6 Anonymous poster hash: 2447f...3f6
Tibbie Skrevet 22. juni 2013 #10 Skrevet 22. juni 2013 Bruk topper som er litt slakk over den ene skulderen. Topper uten skuldre er ikke en god idè. Ellers bør du bruke topper som fremhever det feminine ved deg, for eksempel brystene. Stramt over, med en fin utrigning (fin, ikke dyp). La den gjerne være litt løs over hoftepartiet.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #11 Skrevet 22. juni 2013 Grattulerer! Du vant prisen for nattens mest meningsløse innlegg Jeg skjønner jo at det var utrolig viktig å få påpekt da... Verden hadde jo ikke stått til påske om du ikke hadde fått oppklart denne forferdelige missforståelsen. Hjelpes, ro deg ned littegranne. Omtrent halvparten av jentene i Norge tror de er timeglass, men det er de ikke. Den kroppsformen er sjelden. Det er faktisk ganske irriterende, for da blir timeglass-begrepet vannet ut. Man er fantastisk heldig om man faktisk er født til å få timeglassform, så da er det kjedelig at denne "velsignelsen" blir vannet ut. Derfor synes jeg det var helt på sin plass å opplyse om at hun ikke er timeglass. Jeg håper hun slutter å omtale seg som timeglass i fremtiden. Hun høres mer ut som oppned-trekant. Anonymous poster hash: 69b9e...2fa 2
Yme Skrevet 22. juni 2013 #12 Skrevet 22. juni 2013 Sånne du mener? Anonymous poster hash: 0555e...a89 Ja, de kjolene er aldri fine på noen. Til og med menn ser gravide ut i sånne ;-P Hjelpes, ro deg ned littegranne.Omtrent halvparten av jentene i Norge tror de er timeglass, men det er de ikke. Den kroppsformen er sjelden. Det er faktisk ganske irriterende, for da blir timeglass-begrepet vannet ut. Man er fantastisk heldig om man faktisk er født til å få timeglassform, så da er det kjedelig at denne "velsignelsen" blir vannet ut. Derfor synes jeg det var helt på sin plass å opplyse om at hun ikke er timeglass. Jeg håper hun slutter å omtale seg som timeglass i fremtiden. Hun høres mer ut som oppned-trekant. Anonymous poster hash: 69b9e...2fa Hva så?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #13 Skrevet 22. juni 2013 Ja, de kjolene er aldri fine på noen. Til og med menn ser gravide ut i sånne ;-P Hva så? De kjolene er fine på de som er litt overvektige, eller epler med all vekten på maven. Anonymous poster hash: 43333...081 2
Yme Skrevet 22. juni 2013 #14 Skrevet 22. juni 2013 De kjolene er fine på de som er litt overvektige, eller epler med all vekten på maven. Anonymous poster hash: 43333...081 Jeg kan strekke meg til å være enig i at det er helt greit på jenter med litt ekstra kilo, men bare om de har mye hofter, rumpe og lår.
Bluegreen Skrevet 22. juni 2013 #15 Skrevet 22. juni 2013 Har hørt v-hals får skuldrene til å se smalere ut, og halsen lengre:) Har selv brede skuldre, og med mindre jeg får en "wow!" opplevelse i prøverommet av hvor brede skuldrene ser ut, så driter jeg i det. Du kan også prøve å balansere ut skuldrene med å gi en illusjon om bredere hofter:) Skjørt og bukser med litt mer stoff og padding ved hoftene vil sikkert gjøre susen^^, Anonymous poster hash: 2447f...3f6 Enig med dette. Jeg har brede skuldre og store bryster, og bruker v-hals og gjerne en eller annen knytning eller et snitt hvor jeg er smales i midjen, slik at oppmerksomheten trekkes dit. Det får kroppen min til å se mer balanser ut, har jeg i alle fall inntrykk av
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #16 Skrevet 22. juni 2013 De kjolene er fine på de som er litt overvektige, eller epler med all vekten på maven.Anonymous poster hash: 43333...081 Overhodet ikke enig. Jeg er eple og det absolutt verste jeg kan ta på meg er topper/tunika/kjole med empirieliv. Gjør ting enda verre og ser enda større ut:\ For å være ærlig har jeg fremdeles til gode å se noen i noe som helst med empirieliv se bra ut i det. Så kan ikke skjønne hvorfor dette er så populært(synes alt jeg tar i har slike liv!), det er jo så uflatrende! At det er behagelig kan jeg ha forståelse for, men da synes jeg faktisk joggedress er finere Anonymous poster hash: 2447f...3f6 3
FantasDick Skrevet 22. juni 2013 #17 Skrevet 22. juni 2013 Hjelpes, ro deg ned littegranne. Omtrent halvparten av jentene i Norge tror de er timeglass, men det er de ikke. Den kroppsformen er sjelden. Det er faktisk ganske irriterende, for da blir timeglass-begrepet vannet ut. Man er fantastisk heldig om man faktisk er født til å få timeglassform, så da er det kjedelig at denne "velsignelsen" blir vannet ut. Derfor synes jeg det var helt på sin plass å opplyse om at hun ikke er timeglass. Jeg håper hun slutter å omtale seg som timeglass i fremtiden. Hun høres mer ut som oppned-trekant. Anonymous poster hash: 69b9e...2fa Enig. Timeglass er vel den mest ettertraktede kroppstypen, men de færreste har den - da blir det litt teit at "alle" sier de har timeglass. Tror jeg har linket til dette fra Wikipedia tidligere, men det passer godt her også. A study of the shapes of over 6,000 women, carried out by researchers at the North Carolina State University circa 2005, found that 46% were banana (rectangular), just over 20% pear, just under 14% apple, and 8% hourglass.[18]
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #18 Skrevet 22. juni 2013 Grattulerer! Du vant prisen for nattens mest meningsløse innlegg Jeg skjønner jo at det var utrolig viktig å få påpekt da... Verden hadde jo ikke stått til påske om du ikke hadde fått oppklart denne forferdelige missforståelsen. Det var faktisk ganske relevant når ts spør hvordan hun skal kle seg etter hvordan kroppsform hun har. Anonymous poster hash: 5a6f2...c79 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #19 Skrevet 22. juni 2013 Hun på bildet har langt i fra mannlig figur, bare så det er sagt. Anonymous poster hash: 70693...0e0 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #20 Skrevet 22. juni 2013 Hun på bildet har langt i fra mannlig figur, bare så det er sagt. Anonymous poster hash: 70693...0e0 Nei, men hun har ikke timeglassfigur. Jeg tror kanskje denne kroppsformen kalles søyle. Ts, hvis du googler Trinny og Susannah og kroppsformer, kan du finne mange tips til hvordan du kan kle deg for å fremheve dine beste sider Anonymous poster hash: 5a6f2...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå